دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Udemy WordPress Development For Beginners

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ ها می باشد. وردپرس در ابتدا تنها یک سیستم رایگان وبلاگ نویسی بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار میداد و سپس به صورت یک CMS یا نرم افزار کد باز برای مدیریت محتوای سایت ها معرفی شد . سایت های وردپرسی با استفاده از افزونه های نوشته شده برای وردپرس می‌توانند انواع امکانات را در برگیرند . به عنوان مثال برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در کنار سایت وردپرسی کافیست یکی از افزونه هایی که برای این منظور طراحی شده اند را به هسته وردپرس خود اضافه کنید . به عنوان مثال افزونه های Woocomerce و Edd دو افزونه وردپرس هستند که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی جهت فروش کالای فیزیکی یا فایل های دانلودی استفاده می شوند . همچنین قابلیت تبدیل شدن سایت به یک شبکه اجتماعی با افزونه‌ قدرتمند Buddypress و یا ایجاد یک تالار گفتگو یا انجمن با افزونه bbpress، در وردپرس جود دارد. با توجه به فراوانی و تنوع افزونه های وردپرس تقریبا هر امکانی را می‌توان به سایت وردپرسی اضافه کرد . وردپرس با زبان برنامه‌نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود. همچنین نسخه‌ای برای پست‌گرس‌کیوال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است . وردپرس در ادامه راه پروژهٔ موفق b۲ است که در سال 2003 شکل گرفت. نام وردپرس را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (توسعه‌دهندهٔ اصلی وردپرس) پیش نهاد و از آن روز وردپرس با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروف‌ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده است.

WordPress به دلیل اپن سورس بودن و امکان توسعه دادن بنا به نیاز کاربر توانسته کاربران زیادی جذب خود نماید . وردپرس به دلیل دو ویژگی اصلی خود که یکی سادگی کار با آن و دیگری ساختار بهینه برای موتورهای جستجو و یا اصطلاحا سئوی بالا توانسه در بین کاربران جایگاه منحصر به فردی داشته باشد . از دیگر ویژگیهای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :
1-انعطالف پذیری و به همین دلیل کاربران با داشتن آشنایی کمی با کد می توانند آنرا برای استفاده خود ادیت کنند .تگ های بسیار پرکاربرد ای امکان را به برنامه نویسان و توسعه دهندگان دنیای مجازی میدهد تا بر پایه وردپرس هرنوع سیستم دلخواهی را طراحی نمایند .
2-تنوع بسیار بالای قالب ها نکته دیگری در باره وردپرس می باشد این تنوع باعث شده تا برای هرنوع فعالیت و و سلیقه ای قالب دلخواه وجود داشته باشد . همچنین به دلیل انعطاف  پذیر بودن این سیستم قالب های بسیار زیبایی برای آن طراحی شده و یا طراحان بسیاری هستند که میتوانند برای این سیستم قالب مورد نظر شما را طراحی کنند .
3-افزونه یا پلاگین ها بسته های نرم افزاری هستند که باری ایجاد امکانات خاص به سیستم افزوده می شوند ، مثلا افزونه هایی برای اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی و یا ساخت فروشگاه  و به دلیل اپن سورس بودن پلاگین های تجاری بسیاری که هر یک امکانات خاصی دارد و برای کامل تر کردن وردپرس وجود دارد . در این راستا شرکت Udemy با ارائه فیلم آموزشی Udemy WordPress Development For Beginners به شما برای آشنایی و کار با این سیستم مدیریت محتوای محبوب کم کرده است .

مشخصات فیلم آموزشی Udemy WordPress Development For Beginners :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Beginner

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

سرفصل های فیلم آموزشی Udemy WordPress Development For Beginners :

– معرفی دوره

– مبانی وردپرس

– نتیجه

– پاداش در انتهای دوره

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Udemy WordPress Development For Beginners

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *