دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Unity Lighting Fundamentals

نورپردازی بیشتر از هر کامپوننت دیگری می تواند در ساخت یک بازی فوق العاده یا یک بازی ضعیف تاثیرگذار باشد. نورها نه تنها به بازیکن اجازه می دهند تا محیط خود را ببینند، بلکه حالت صحنه را نیز مشخص می کنند و بازیکن را به سمت یک دنیای متفاوت هدایت می نمایند. موتور بازی سازی یونیتی حاوی یک سیستم نورپردازی فوق العاده می باشد و این امر برای کاربران تازه وارد بسیار سخت است تا بفهمند که از کدام قسمت باید کار خود را شروع کنند. این دوره به شما کمک می کند تا با مقدمات نورپردازی در یونیتی آشنا شوید و صحنه های فوق العاده ای را به کمک آنها در بازی خود ایجاد نمایید. شما در ابتدای دوره با انواع نورها در یونیتی آشنا می شوید. سپس می آموزید که چه زمانی بهتر است از هر کدام از آنها استفاده کنید. در پایان دوره نیز با مراحل کامل اجرای نورپردازی در یک صحنه آشنا می شوید و اطلاعات ارزشمندی را در این زمینه بدست می آورید.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

Unity Lighting Fundamentals center

مشخصات فیلم آموزشی Unity Lighting Fundamentals :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Joy Horvath

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 26 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : September 26, 2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Unity Lighting Fundamentals

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *