دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Unity Navigation Fundamentals

یونیتی حاوی یک سیستم پیمایش فوق العاده می باشد که شما می توانید از آن به روش دلخواه خود استفاده کنید. این دوره به تمام کاربران یونیتی، برنامه نویسان AI، و طراحان بازی کمک می کند تا با سیستم نویگیشن و مسیریابی در موتور یونیتی آشنا شوند. شما در ابتدای این دوره یاد می گیرید که چطور با NavMesh ها، NavMeshAgent ها، و لینک های خارج از مش کار کنید. سپس می آموزید که چگونه از NavMeshObstacles برای ساخت هوش مصنوعی ساده برای بازی و شبیه سازی کاراکترها استفاده نمایید. در پایان دوره نیز تکنیک های پیشرفته تری نظیر پرش غریزی و کنترل کردن پیمایش کاراکتر توسط بازیکن را یاد می گیرید. وقتی که شما این دوره را کاملا تماشا کردید، اطلاعات بسیار زیادی راجع به سیستم هوش مصنوعی نویگیشن در یونیتی بدست می آورید و یاد می گیرید که چگونه از آن در بازی های خود استفاده کنید.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

Unity Navigation Fundamentals center

مشخصات فیلم آموزشی Unity Navigation Fundamentals :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Dano Kablamo

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 11 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : September 26, 2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Unity Navigation Fundamentals

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *