دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Unity Physics Fundamentals

تقریبا تمامی بازی های امروزی به نحوی از فیزیک در مراحل خود استفاده می کنند. این دوره ی آموزشی که توسط وبسایت Pluralsight ارائه شده به شما کمک می کند تا با فیزیک موتور یونیتی آشنا شوید و تجربه های شبیه سازی شده ی قدرتمندی ایجاد کنید. شما در ابتدا می آموزید که چطور با تریگرها، collider ها، و پارامترهای ریگ جسم کار کنید. سپس با نحوه ی کار با مفاصل آشنایی پیدا می کنید. در ادامه، فیزیک ragdoll را بررسی می کنید و با آن آشنا می شوید. در پایان دوره نیز تمام اطلاعاتی که بدست آورده اید را با یکدیگر ترکیب می کنید تا بتوانید یک اتومبیل درست کنید که چرخ های آن دارای فیزیک تماس با زمین باشند. این دوره می تواند به شما در استفاده ی صحیح و حرفه ای از فیزیک در موتور بازی سازی یونیتی به خوبی کمک کند.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

Unity Physics Fundamentals center

مشخصات فیلم آموزشی Unity Physics Fundamentals :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Joshua Kinney

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 37 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : September 27, 2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Unity Physics Fundamentals

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *