دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Unreal: Content Pipeline

Unreal Engine 4 مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند می باشد که متخصصان می توانند از آن برای ساخت پروژه های تجسم سازی منحصر به فرد در صنایع مختلف استفاده نمایند. در این دوره ی آموزشی، شما با سیستم تولید محتوا در آنریل آشنا می شوید و یاد می گیرید که چگونه باید دارایی ها و اشیاء مختلف را از سایر برنامه ها وارد نمائید. مدرس دوره، آقای Scott Pagano نشان می دهد که چگونه با جئومتری ها کار کنید و چطور فایل های FBX و مدل های متحرک را به آنریل ایمپورت نمائید. او همچنین شیوه ی وارد کردن تکسچرها، اصلاح متریال ها، و کار با دوربین ها را نیز به شما توضیح می دهد. در طول این دوره، آقای Scott نحوه ی کار با چندین نرم افزار مهم نظیر: Revit و Maya را به شما نشان می دهد و شما را با تعامل محتوای 3D بین نرم افزارهای مختلف آشنا می سازد.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Unreal: Content Pipeline center

مشخصات فیلم آموزشی Unreal: Content Pipeline :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Scott Pagano

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2  ساعت و 13 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 3/23/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Unreal: Content Pipeline

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *