یک حرکت کوچکی که بتواند گیمرها را برای طی کردن و پیمایش مراحل بازی همراهی کند، میتواند جذابیت زیادی را به بازی اضافه کند. این دوره ی آموزشی تمام مطالب لازم را برای اجرای این مکانیزم رایج در موتور بازی سازی Unreal Engine 4 توضیح میدهد و راهنمای خوبی برای بازیسازان می باشد. این تکنیک از طریق بلوپرینت آموزش داده می شود که سیستم اسکریپت نویسی نرم افزار آنریل انجین می باشد. مدرس این دوره، آقای Joel Bradley آموزش را با توضیح گره Blueprint و گره Timeline شروع می کند و نشان می دهد که چگونه یک شبکه ی بلوپرینت موثر را میتوان طرح ریزی نمود. سپس توضیح می دهد که چگونه یک بلوپرینت برای لرزش دوربین ساخته می شود. در ادامه افکتی به دوربین پلیر اضافه می کند و برای واقعیت بخشیدن به صحنه، در لحظه ی ایستادن و شروع حرکت پلیر افکت را کند و تند می نماید. درنهایت، نحوه ی تنظیم افکت حرکت پلیر و تغییر میزان لرزش هم توضیح داده می شود.
مباحث این دوره ی آموزشی:
– تنظیم بلوپرینت لرزش دوربین
– کار کردن با بلوپرینت ها و Timeline ها
– تنظیم یک جدول زمانی، مسیر، و کیفریم
– متصل کردن تایم لاین
– انجام تنظیمات نهائی بر روی افکت
مشخصات فیلم آموزشی Unreal Game Mechanics Camera Walk Action :
– ژانر : آموزشی
– شرکت سازنده : Lynda
– مدرس : Joel Bradley
– فایل تمرینی : ندارد
– مدت زمان آموزش : 40 دقیقه و 34 ثانیه
– تاریخ ساخت آموزش : 10/6/2017
– سطح دوره: متوسط
– زبان : انگلیسی
– کیفیت نمایش : 720×1280
– فرمت فایل : Mp4
– زیرنویس انگلیسی : ندارد
– زیرنویس فارسی : ندارد