دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Unreal: Virtual Reality for Architectural and Industrial Visualization

در صنعتی که با تغییرات مداوم و نوآوری شناخته می شود، واقعیت مجازی (VR) یک روش فوق العاده برای نمایش محتوا می باشد. به کمک این دوره یاد بگیرید که چطور تجسم سازی های آنریل انجین خود را به کمک VR به سطح جدیدی برسانید. قبل از اینکه این دوره را تماشا کنید، بهتر است آموزش 3D Content Creation for Virtual Reality را مشاهده کنید تا با اصول واقعیت مجازی آشنا شوید و برای کار با VR در یک صحنه آنریل انجین آماده شوید. آقای Craig Barr در این دوره توضیح می دهد که یک پروژه ی آماده چگونه باید از قوانین خاصی پیروی کند تا برای نمایش در فضای VR مناسب و متقاعد کننده شود. شما در ادامه نیز با راه حل هایی برای مواجهه با مشکلات محتوای 3D و VR آشنا می شوید و روش حل آنها را یاد می گیرید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Unreal: Virtual Reality for Architectural and Industrial Visualization center

مشخصات فیلم آموزشی Unreal: Virtual Reality for Architectural and Industrial Visualization :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Craig Barr

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 40 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 2/24/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Unreal: Virtual Reality for Architectural and Industrial Visualization

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *