دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Visual Studio Essential Training: 05 Code Editors لیندا

ویرایشگر های کد Visual Studio بسیار قدرتمند تر و سفارشی تر از سایر برنامه های مشابه می باشد. آقای Walt Ritscher در این دوره ی آموزشی که توسط سایت لیندا عرضه شده است به شما نشان می دهد که چگونه تنظیمات Visual Studio را پیکربندی کنید تا با گردش کاریتان یکپارچه شود. آقای Ritscher توضیح می دهد که چگونه به کمک IntelliSense به صورت موثر تر کد نویسی کنید، چگونه به وسیله ی کامنت با سایر برنامه نویسان همکاری کنید، به چه صورت قوانین فرمت بندی را برای #C و  C++, HTML, و JavaScript درست کنید، چگونه کد های موجود را بررسی کنید، و به چه نحوی از تکه ها برای قرار دادن بخش های کوچک بویلر استفاده نمائید. به کمک تکنیک ها و ابزارهایی که در این آموزش نشان داده می شود، شما می توانید به صورت سریع تر و با اشتباهات کمتری کد نویسی کنید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Visual Studio Essential Training: 05 Code Editors center

مشخصات فیلم آموزشی Visual Studio Essential Training: 05 Code Editors :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Walt Ritscher

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 25 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 25,2017 August

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Visual Studio Essential Training: 05 Code Editors

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *