دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Visual Studio Essential Training: 10 Protecting Your Code Base لیندا

با ارزش ترین دارایی یک برنامه نویس، کدهایی است که می نویسد. شما برای اینکه کدهایی بی نقص و کامل بنویسید چه کارهایی انجام می دهید؟ گزینه های کنترل منبعی که در Visual Studio قرار گرفته است مانند پایه ی تیم، سرویس های تیم، GitHub، و Bitbucket می توانند به شما کمک کنند تا به صورت موثر تر با اعضای تیم خود کار کنید، باگ ها را برطرف نمائید، از کدهای تکراری جلوگیری کنید، و قابلیت عقبگرد را فعال نمائید. در این دوره ی آموزشی که توسط سایت لیندا ارائه شده است، آقای Walt Ritscher به شما نشان می دهد که چگونه Visual Studio را به هر منبع آنلاین متصل کنید، چگونه پروژه ها را ایجاد نمائید، به چه صورت اعضای گروه را اضافه کنید، و به چه نحو با نسخه های مختلف به فعالیت بپردازید. او به شما توضیح می دهد که چگونه ظاهر و باطن کدها را بررسی نمائید و با استفاده از CodeLens تغییرات انجام گرفته در ویرایشگر ویژوال استادیو را متوجه شوید و به کمک ویژگی های History و  Diff بفهمید که چه کسی پروژه ها را باز کرده و آنها را آپدیت نموده است.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Visual Studio Essential Training: 10 Protecting Your Code Base center

مشخصات فیلم آموزشی Visual Studio Essential Training: 10 Protecting Your Code Base :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Walt Ritscher

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 40 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 30,2017 Aguest

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Visual Studio Essential Training: 10 Protecting Your Code Base

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *