دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Vue.js 2 Recipes

Vue.js یک کتابخانه رایگان برای JavaScript است که با استفاده از آن می توان اپلیکیشن های وب بسیار قدرتمند و مدرن را طراحی کرد. با پیشرفت های جدید در صنعت وب و نیز اضافه شدن قابلیت های جدید به کتابخانه های مشابه، با استفاده از Vue.js می توان اپلیکیشن های خوبی را به صورت تک صفحه ای و به راحتی طراحی کرد. حجم کم، سرعت بالا، API قدرتمند و قابل بروزرسانی و بسیاری دیگر از ویژگی های این ابزار می تواند آن را به عنوان یک راه حل مناسب برای تولید اپلیکیشن وب توصیف کرد. دوره آموزشی Vue.js 2 Recipes قصد دارد تا شما را با موانعی که در طل ساخت اپلیکیشن با آنها روبرو هستید به شما معرفی کند. در قدم اول شما با یک پروژه ساده شروع خواهید کرد و المان های مختلف را به آن می افزایید. قدم بعدی استفاده از انیمیشن  سپس اضافه کردن Event به اجزای مختلف آن است که قدم به قدم آن را بهبود می بخشد. بررسی Remote Resource و سپس State Management از کارهایی است که در قدم آخر به آن خواهید پرداخت تا این کتابخانه قدرتمند را بشناسید.

سایر توضیحات: دوره آموزشی Vue.js 2 Recipes یک دوره کاملا پروژه محور است که در آن شما با مثال های ساده به دانشی از Vue.js دست خواهید یافت که می توانید از آن در پروژه های واقعی استفاده کنید. توضیحات ساده همراه با مثال های واقعی از ویژگی های اصلی این دوره است. دوره آموزشی Vue.js 2 Recipes توسط شرکت Packt تولید شده است.

Vue.js 2 Recipes center

مشخصات فیلم آموزشی Vue.js 2 Recipes:

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Peter van Meijgaard

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 4 ساعت و 42 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Vue.js 2 Recipes

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *