دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی WordPress: Developing Secure Sites

اگر سایت وردپرسی خود را به صورت غیر امن رها کنید خودتان، کاربرانتان، و اطلاعات سایت را در معرض حملات مخرب قرار خواهید داد. خوشبختانه با تعدادی پیکربندی تنظیمات و آپدیت کدها و به کمک چندین پلاگین رایگان می توانید سایت قدیمی یا جدید خود را بسیار ایمن تر کنید. آقای Jeff Starr در ابتدای این آموزش مباحث ابتدائی نظیر بکاپ و ری استور و تنظیمات پسورد را توضیح می دهد، سپس نشان می دهد که چگونه سایت وردپرسی خود را با تعیین نقش های کاربران، پیکربندی کلیدهای اعتبار بخشی، و تنظیم درست فایل های مجوز مطمئن کنید. آقای Starr همچنین تکنیک های پیشرفته ی امنیت وردپرس را آموزش می دهد تا بتوانید فعالیت های کاربران سایت را زیر نظر بگیرید، یک firewall برای سایت راه اندازی کنید، از اسپم ها جلوگیری نمائید، ربات ها را بلاک کنید، و یاد بگیرید که چطور حملات مخرب را به تیم وردپرس گزارش دهید و سایت خود را بعد از حملات به حالت اولیه برگردانید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

WordPress: Developing Secure Sites center

مشخصات فیلم آموزشی WordPress: Developing Secure Sites :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Jeff Starr

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 38 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 9/16/2016

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

WordPress: Developing Secure Sites

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *