دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی WordPress Ecommerce: WooCommerce

یاد بگیرید که چگونه به کمک یکی از محبوب ترین و مورد اعتماد ترین پلاگین های تجارت الکترونیک شروع به ساخت فروشگاه آنلاین برای خود نمائید. پلاگین WooCommerce مدیریت فوق العاده ای را برای محصولات دیجیتالی و فیزیکی در یک رابط کاربری ساده فراهم می کند. فقط کافیست تا ووکامرس را با وردپرس ترکیب کنید تا یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای را به وجود آورید. آقای Patrick Rauland نحوه ی استفاده از این پلاگین را در ترکیب با وردپرس نشان می دهد و توضیح می دهد که چگونه آن را با سرویس های پرداخت و حمل و نقل هماهنگ نمائید. با تماشای این دوره می آموزید که چطور انبار و مالیات را مدیریت کنید و چگونه تنظیمات حمل و نقل را سفارشی نمائید. همچنین نحوه ی اضافه کردن محصولات، مدیریت فروش ها، و سفارشی سازی طرح فروشگاه خود را نیز یاد می گیرید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

مباحث این دوره ی آموزشی :

– چرا ووکامرس؟

– نصب ووکامرس

– راه اندازی فروشگاه

– اضافه کردن محصولات

– تنظیم حمل و نقل

– تعیین مالیات

– سفارشی سازی تم

WordPress Ecommerce: WooCommerce center

مشخصات فیلم آموزشی WordPress Ecommerce: WooCommerce :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Patrick Rauland

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 25 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : December 15, 2017

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

WordPress Ecommerce: WooCommerce

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *