دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی WordPress: REST API

توسعه دهندگان وردپرس می توانند از راه دور به کمک REST API از سمت مشتری یا یک برنامه ی خارجی با وبسایت وردپرسی خود تعامل برقرار کنند. به وسیله ی اشیاء JSON، این API به شما اجازه می دهد تا محتوا را در یک سایت ایجاد نمائید یا به آن ارسال کنید، همچنین از یک سایت درخواست اطلاعات نمائید، محتوای موجود را به روز رسانی کنید، و یا حتی یک برنامه ی تک صفحه ای در وردپرس ایجاد نمائید. این دوره ی آموزشی به صورت تخصصی بر روی نحوه ی استفاده از REST API وردپرس تمرکز دارد و شیوه ی استفاده از آرگومان ها، درخواست ها، پاسخ ها، و غیره را نیز نشان می دهد. شما با تماشای این دوره با تکنولوژی هایی نظیر RESTful APIs, JSON, HTML, CSS, JavaScript, PHP, و AJAX نیز آشنا می شوید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

WordPress: REST API center

مشخصات فیلم آموزشی WordPress: REST API :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Morten Rand-Hendriksen

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 6 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : March 23, 2017

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

WordPress: REST API

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *