دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Xamarin and Android Studio: Material Design

به کمک این دوره ی آموزشی یاد بگیرید که چگونه اصول طراحی متریال را در برنامه های اندرویدی خود اجرا کنید. بیاموزید که چگونه ویژگی های متریال را حفظ کنید، چطور عناصر دستی به وجود آورید، و به چه صورت درخواست های همزمان را انجام دهید. این فیلم به شما نحوه ی استفاده از Xamarin و Android Studio را نشان می دهد تا بتوانید برنامه های سازگار و قدرتمندی به وجود آورید. مدرس دوره، آقای Kevin Ford اهداف طراحی متریال را به شما شرح می دهد و سپس توضیح می دهد که این کار چگونه می تواند تجربه ی بهتری برای کاربران شما ایجاد کند. شما در انتهای دوره نیز با شیوه ی اضافه کردن دکمه های شناور اکشن آشنا می شوید و نحوه ی کار با RecyclerView, CardView, Snackbar و انیمیشن ها را یاد می گیرید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Xamarin and Android Studio: Material Design center

مشخصات فیلم آموزشی Xamarin and Android Studio: Material Design :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Kevin Ford

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 47 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 3/15/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Xamarin and Android Studio: Material Design

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *