دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم ابد و یک روز با 3 کیفیت

داستان فیلم ابد و یک روز همانند بسیاری از فیلم های درام بازگو کننده ی مشکلات موجود در جامعه می باشد . یک خانواده از قشر پایین جامعه درگیر مشکلاتی همچون اعتیاد , فقر و بیکاری می باشد نکته ی مهم داستان روابط عاطفی بین اعضای این خانواده می باشد . آنها سخت به دنبال راهی برای رها شدن از این مشکلات می باشند . از طرفی مراسمی برای عروسی سمیه تدارک دیده شده است و داستان هایی بی شمار در حین برگزاری این مراسم برای آنها اتفاق می افتد . این اتفاقات به گونه ای می باشد که شکل روابط و برخورد اعضای خانواده با یکدیگر را دچار تغییر می کند .

دانلود فیلم ابد و یک روز

سایر توضیحات : فیلم سینمایی ابد و یک روز در ژانر درام و به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی می باشد . سعید ملکان نیز وظیفه ی تهیه کنندگی را برعهده داشته است . این فیلم در زمان اکران مورد توجه بسیار مردم قرار گرفت و توانست 9 سیمرغ در سی و چهارمین جشنواره ی فیلم فجر به دست آورد . شاید یکی از دلایلی که این فیلم توانست فروشی بالا و به مبلغ 11 میلیارد و 483 میلیون داشته باشد وجود بازیگرانی تواندمند همچون پیمان معادی و پریناز ایزدیار می باشد . معادی که یک بازیگر بین الملی به شمار می رود توانسته با ایفای نقش در فیلم های هالیوودی به شهرت خود اضافه کند و بازیگر نقش اصلی این فیلم نیز به شمار می رود . معنی ابد و یک روز در خود فیلم معلوم می‌شود. مرتضی معنای این واژه قضایی را این‌گونه بیان می‌کند که وقتی به مجرمی ابد می‌دهند، بعد از ۱۵ سال او می‌تواند تقاضای فرجام خواهی کند و از مدت حبسش کم کند.

مشخصات فیلم سینمایی ابد و یک روز :

– ژانر : درام – تریلر

– کارگردان : سعید روستایی

– نویسنده : سعید روستایی

– تهیه کننده : سعید ملکان

– محصول کشور : ایران

– تاریخ انتشار : 26 اسفند 1394

– مدت زمان : 110 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *