دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Coconut The Little Dragon 2014 + دوبله فارسی

Coconut The Little Dragon 2014 در سال 2014 توسط کمپانی Caligari Film- und Fernsehproduktions ساخته شده است . کارگردانی فیلم انیمیشن Coconut The Little Dragon 2014 برعهده Nina Wels بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون The Frog King و Jasper: Journey to the End of the World را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به سکب جوایز بیاری نیز شده است . این انیمیشن کارتونی یک انیمیشن آموزنده و بسار جالب می باشد که سازندگان سعی داشته اند در مراحل تولید و در بطن این اثر موارد آموزنده بسیار زیادی را برای کودکان جای دهند و به این ترتیب کودکان با مشاهده این اثر نکات آموزنده بسیاری را یاد خواهند گرفت . این انیمیشن دارای محتوای باارزشی مانند ارزش دوستی و صداقت و فداکاری می باشد .

خلاصه داستان : کوکونات نام یک دایناسور کوچک می باشد که در جریان یکی از ماجراجویی هایش موفق به یافت یک شیع جادویی شده است . در ادامه او که متوجه می شود این شیع جادویی دارای قدرت های خاص و ماورایی می باشد تصمیم میگیرد که با استفاده از آن و کمک دوستانش به یک ماجراجیی عجیب و جالب دست بزند پس از اینکه آنها این ماجراجویی را آغاز می کنند متوجه می شوند که این سفر سفر بسیار خطرناک و پرمخاطره ای می باشد و آنها باید در میانه این سفر دست به فداکاری های زیادی بزنند که فقط دوستان صمیمی و صادق از پس این چالش بزرگ برخواهند آمد .

دانلود فیلم انیمیشن Coconut The Little Dragon 2014

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی

– کارگردان : Nina Wels

– شرکت سازنده : Caligari Film- und Fernsehproduktions

– محصول کشور : آلمان

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان : 83 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720Bluray

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

Coconut The Little Dragon 2014

به روز رسانی :

1397/01/21 نسخه دو زبانه ( فارسی + انگلیسی ) اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *