دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی آن‌ سوی ابرها با 4 کیفیت مختلف

فیلم سینمایی آن‌ سوی ابرها به نویسندگی و کارگردانی مجید مجیدی است که در سال 1395 ساخته شده میباشد و در تاریخ 12 اردیبهشت 1397 اکران خواهد شد . این فیلم در ستایش عشق و زندگی و تنوع روابط انسانی است . ستارگان فیلم ایشان خاطر، برادر جوانتر بازیگر بالیوود شاهد کاپور و مالاویکا موهانان در نقش اصلی است . مجید مجیدی فیلمساز مشهور ایرانی است که اثر خود را در سینمای هند می‌سازد ، خبر ساخت فیلم را اولین بار ای.آر. رحمان در 10 فوریه 2017 در فیسبوک خود منتشر کرد و همچنین این فیلم به سه زبان از جمله زبان تامیلی ساخته شده‌ است . ایشان خاطار، مالاویکا موهانان بازیگران اصلی این فیلم سینمایی می باشند .

سایر عوامل فیلم : نویسنده: مجید مجیدی و مهران کاشانی/ موسیقی: ای. آر. رحمان/ تدوین: حسن حسندوست/ صداگذار: محمدرضا دلپاک/ مدیر فیلمبرداری: آنیل مهتا/ صدابردار: گیسی مایکل/ طراح صحنه: منسی دروو مهتا/ طراح لباس: پایال سلوجا، بیبی زیبا میرایی/ دستیار اول کارگردان: محمدعلی عسگری/ دستیار تهیه: رضا تشکری/

Beyound-The-Clouds آنسوی ابر ها

مشخصات فیلم سینمایی آن‌ سوی ابرها :

– ژانر : اجتماعی

– کارگردان : مجید مجیدی

– نویسنده : مجید مجیدی

– تهیه کننده : مجید مجیدی و شارین مانتری کدیا

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1395

– تاریخ اکران : 1397

– مدت زمان : 110 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : ایشان خاطار، مالاویکا موهانان

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

به روز رسانی :

1397/08/30 رمز فایل اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *