دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی افسونگر

فیلم سینمایی افسونگر فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حسین تبریزی و تهیه‌ کنندگی سید مسعود اطیابی می باشد که در سال 1392 ساخته سده است . بازیگران این فیلم سینمایی را پژمان بازغی ، لیلا اوتادی ، تیرداد کیایی ، نیلوفر شهیدی ، نگار فروزنده و شقایق فراهانی ، با حضور سیاوش تهمورث ، نعیمه نظام دوست ، امیر نوری ، سعید داخ و داود شیر علی تشکیل می دهند . خلاصه داستان فیلم افسونگر به این گونه است که شایان ( پژمان بازغی ) وکیل‌ مدافعی که در اکثر پرونده‌های قضایی پیروز است ، در آخرین پرونده‌اش سعی دارد موضوع را پیچیده‌تر کرده تا منافع بیش‌ تری به دست آورد اما با ورود رؤیا که به عقد موقت شایان درآمده ، اتفاقاتی در زندگی خصوصی‌اش می‌افتد که او را دچار دوگانگی کرده و اعتبار کار و زندگی‌اش در مرز فروپاشی قرار می‌گیرد . پیشنهاد میکنیم این فیلم سینمایی بسیار زیبا را از دست ندهید .

  Film_Afsoongar

مشخصات فیلم سینمایی افسونگر :

– ژانر : درام

– کارگردان : حسین تبریزی

– نویسنده : حسین تبریزی

– تهیه کننده : سید مسعود اطیابی

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1392

– تاریخ اکران : 1396

– مدت زمان : 91 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : پژمان بازغی ، لیلا اوتادی ، تیرداد کیایی ، نیلوفر شهیدی ، نگار فروزنده و شقایق فراهانی ، با حضور سیاوش تهمورث ، نعیمه نظام دوست ، امیر نوری ، سعید داخ و داود شیر علی

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

دانلود فیلم سینمایی افسونگر

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *