دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی امتحان نهایی با 3 کیفیت مختلف

داستان فیلم سینمایی امتحان نهایی از یک موقعیت بحرانی بسیار پیچیده ای آغاز می‌شود.  شهاب حسینی در نقش فرهاد که در خانه یکی از شاگردان خود مشغول تدریس است متوجه نگاه‌ های عصبی او می‌شود . دوربین کمی عقب‌ تر و از لای در یکی از اتاقها مکالمه بین فرهاد و دانش آموزش که سعید نام دارد را نشان می‌دهد و ما بدون اینکه متوجه کلمات ردوبدل شده باشیم برملا شدن یک راز را درک می‌کنیم . سعید با عصبانیت از پای میز بلند می‌شود و کمی بعد شروع به شکستن شیشه‌ ها می‌کند . فرهاد معلم ریاضی سعید است و برای تدریس خصوصی به خانه اش می رود و همین امر باعث آشنایی او با مادر سعید می‌شود. فرهاد به مادر سعید بنام پوران علاقه‌مند‌ است و به‌ زودی با او ازدواج خواهد کرد . عدم پذیرش ابن موضوع سعید را به سمت ناهنجاری سوق می‌دهد. متأسفانه روندی که در ادامه مشاهده می‌شود این گویایی و تأثیرگذاری ابتدایی را ندارد.

سایر توضیحات : فیلم امتحان نهایی به کارگردانی عادل یراقی و نویسندگی عادل یراقی و عباس کیارستمی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته در سال 1394 ساخته شده است . فیلم سینمایی امتحان نهایی دومین فیلم کارگردان خود عادل یراقی به‌حساب می‌ آید. اما نکته‌ ای که فیلم را در میان مخاطبین مطرح کرده است به فیلم‌نامه آن برمی‌گردد که توسط عباس کیارستمی نوشته‌شده است . در تبلیغات تلویزیونی فیلم هم مانور اصلی روی همین بخش انجام شد و اعلام اینکه امتحان نهایی بر اساس آخرین فیلم‌نامه مرحوم عباس کیارستمی نوشته‌شده است توجه افراد زیادی را به سمت فیلم جذب کرد . استفاده از شهاب حسینی به‌عنوان نقش اول تلاش دیگری بود که در جهت موفقیت تجاری فیلم به کار گرفته شد درحالی‌ که به‌ ندرت در آثار کیا رستمی شاهد حضور بازیگران مشهور بوده‌ایم.

مشخصات فیلم سینمایی امتحان نهایی :

– ژانر : درام

– کارگردان : عادل یراقی

– نویسنده : عباس کیارستمی، عادل یراقی

– تهیه کننده : مصطفی شایسته

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1394

– تاریخ اکران : 30 فروردین 1396

– مدت زمان : 93 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : شهاب حسینی، لیلا زارع، امیرحسین سلامتی، بهنام عسگری

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

 

 

فیلم سینمایی امتحان نهایی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *