دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی تارات با 3 کیفیت

داستان اصلی این فیلم  درباره یک باند قاچاق بین المللی بزرگ عتیقه است که وارد ایران می‌ شوند و پلیس ایران آنها را ردیابی کرده و ماجراهایی اکشن و دیدنی را برای تماشاگران به ارمغان می آورد . از ستارگان و بازیگران این فیلم می توان به اکبر عبدی، نیما شاهرخ شاهی، شاران بهرامی فر، آمادنا شلمن، مهدی امینی خواه، آیدین خطائی، رضا آشتیانی، ساناز حسن پناه، بیتا تارم، فاتیما شیرافکن، محمد خراسانیان، آیت افشار، محمد امینی، مجید شکل آبادی و پدرام بهرامی فر اشاره کرد . فیلم سینمایی تارات نخستین فیلم ساخته شده پدرام بهرامی فر محصولی مشترک بین ایران، ترکیه و کانادا است، که فقط در ایران و ترکیه فیلمبرداری انجام شده است و تیم سازنده به علت مصافت زیاد به کانادا نرفتند . زمان انتشار دقیق این فیلم هنوز مشخص نشده است .

سایر عوامل : نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: پدرام بهرامی فر، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: آتنا محمودی، فیلمبردار: احمد کاووسی، فرزام گل سفیدی، صدابردار: احسان افشاریان، تدوین: فاطمه رستمی، دستیار تدوین: آمنه مختاری، منشی صحنه: مهسا ایران نژاد، آیلار تقوی، طراح گریم: حانیه طاری، طراح صحنه و لباس: صادق فهیمی، مدیر تولید: مجتبی نور محمدی، مدیر تدارکات: حمزه ایزد پناه و جلوه‌های ویژه: پدرام بهرامی‌فر .

 

 

مشخصات فیلم سینمایی تارات :

– ژانر : اکشن

– کارگردان : پدرام بهرامی‌فر

– تهیه کننده : پدرام بهرامی‌فر

– نویسنده : پدرام بهرامی‌فر

– محصول کشور : ایران

– تاریخ پخش : 1397

– مدت زمان : –

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : اکبر عبدی، نیما شاهرخ شاهی، شاران بهرامی فر، آمادنا شلمن، مهدی امینی خواه و …

– کیفیت نمایش : –

– فرمت فایل : –

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *