دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی دم سرخ ها با 4 کیفیت

دم سرخ ها یک فیلم سینمایی کمدی می باشد که به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی سعید سعدی در سال 1397 در سینماهای کشور اکران شد. در خلاصه ای که برای این فیلم آمده است  نوشته شده: برای فرار از حقیقت خوابیدیم و کابوس دیدیم، پس برای فرار از حقیقت راه های جایگزین پیشنهاد می شود . داستان این فیلم درباره دو جوان است که برای انجام معاینات مربوط به معافی از سربازی به سازمان نظام وظیفه می روند و در آنجا با هم آشنا می‌ شوند و پس از آن اتفاقات مختلفی می افتد که … . از ستارگان و بازیگران اصلی این فیلم سینمایی می توان به جواد رضویان ، بهنوش بختیاری ، اندیشه فولادوند ، رضا شفیعی جم ، علی صادقی ، رضا ناجی ، شهره لرستانی ، جمال اجلالی ، سعید پیردوست ، مجید یاسر ، عباس جمشیدی‌فر ، شهین تسلیمی و نگین معتضدی اشاره کرد.

سایر عوامل: مدیر فیلمبرداری: معین مطلبی – طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق – صدابردار: مرتضی اصلانزاده – تدوین: آرش معیریان – موسیقی: محمد فرشته نژاد – جلوه های ویژه بصری: حسن ایزدی – طراح چهره پردازی: عباس عباسی – طراح صحنه و لباس: آزاده قوام – جانشین تولید: جواد سلیمانی .

دم-سرخ-ها.TS_thumbs_[2018.08.06_10.37.39]

 

 

نام: دم سرخ ها
تاریخ انتشار: 1397
کیفیت: 480p - 720p - 1080p - 1080HQ
زبان: فارسی
ژانر: کمدی
مدت زمان پخش: 90 دقیقه
محصول کشور: ایران
کارگردان: آرش معیریان
تهیه کننده: سعید سعدی
نویسنده: ناصر مولوی وردنجانی
تاریخ تولید: 1396
ستارگان: جواد رضویان ، بهنوش بختیاری ، اندیشه فولادوند ، رضا شفیعی جم ، علی صادقی
  • 1 replies
    1. hamid says:

      الحق و الانصاف باز هم اشتباه کردم حیف حجم نت.یکی دیگه از اثار مزخرف ارش معیریان.فقط با نگاه تجاری عرصه شدن و هیچ ارزشی برای مخاطب قائل نیست.نمیخواستم بنویسم ولی زمانی که با خانواده نشستی پایه فیلم و علنی میگه چاقال و…یا میگه با صابون گلنار حال کنیم و هزار تا مزخرف دیگه ارزش دیدن نداره واقعا…نمیدونم کی سلیقه هامون اینقدر به باد رفته که به این فیلم ها میگیم خوب بعضضی هامون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *