دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی دو لکه ابر با 4 کیفیت

فیلم سینمایی دو لکه ابر درباره دختری به نام مروا می باشد که از جنوب تهران می آید و پس از آزادی از زندان، به زندان بزرگتری مثل جامعه، پا می گذارد و در این زندان بزرگ دچار سردرگمی و بلاتکلیفی می شود . دلیل به زندان افتادن او و آنچه بر او در زندگی گذشته دچار ابهام است … . به گفته کارگردان موضوع این فیلم تنها درباره گمشده ها نیست بلکه درباره گم شدن ها هم است و ریشه در تاریخ معاصر این سرزمین دارد . ما دیده ایم چه افرادی در بهمن 57 گم شدند و سال های دهه 60 و تا امروز هم گم می شوند و گاهی هرگز پیدا نمی شوند . هیچ مرکز ان جی او ای وجود ندارد تا به آنجا مراجعه شود . گم شدن تنها فیزیکی نیست ! نسل ما سال هاست که گم شده اند . برای ساخت این فیلم خیابانی، مانند کارهای قبلی ام از جریان موج سینمای فرانسه، فیلم نوآر، سینمای وسترن و … بهره بردم . از بازیگران این فیلم سینمایی می توان به امید علومی، نیما رئیسی، نیوشا مدبر، آشا محرابی، شهین تسلیمی ،افشین سنگ چاپ، علی زندی و  آرزو مفتاحی اشاره کرد .

سایر عوامل : مجری طرح و سرمایه گذار: بهروز دین یاریان – نویسندگان فیلمنامه: مهرشادکارخانی، مجید رحیمیان و حمیدغلامی – مدیر فیلمبرداری: علی اظهری – تدوین: سارا آهنی – طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دلپاک و حسین مهدوی – موسیقی: ستار اورکی – دستیار اول فیلمبردار: ابرهیم شاکری – دستیار اول کارگردان: امیر توکلی و نیما مدبر – برنامه ریز: پرنیا کاظمی پور – عکس: حنا شفیعی مهریار – صدابردار: امیر شاهوردی – طراح گریم: فریور معیری – طراح صحنه و لباس: عسل هاشمی سراج – مدیر تدارکات: رضا دهقان – طراح جلوه‌های ویژه: عباس شوقی – جانشین تولید: سعید سیاوشی و رامبد دین یاریان .

 

 

مشخصات فیلم سینمایی دو لکه ابر :

– ژانر : اجتماعی

– کارگردان : مهرشاد کارخانی

– نویسنده : مهرشاد کارخانی,  مجید رحیمیان,  حمید غلامی

– تهیه کننده : مجید عباسی

– محصول کشور : ایران

– تاریخ انتشار : 1398

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 480p – 720p – 1080p – 1080HQ

– بازیگران: امید علومی، نیما رئیسی، نیوشا مدبر، آشا محرابی،

شهین تسلیمی ،افشین سنگ چاپ، علی زندی و  آرزو مفتاحی

– سایت مرتبط : WikiPedia

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *