دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی سر به مهر با 3 کیفیت

داستان این فیلم درباره دختری تنها و خسته‌ است که درباره زندگی اش در وبلاگ اش می نویسند و توسط برادر دوستش از او خواستاگری می شود و صحبت های اولیه ازدواج را انجام می دهند او که نماز نمی‌خوانده، بنا به دلیل شرایط زندگی جدیدش شروع به خواندن نماز می کند . در آخر فیلم بازگو می‌ کند انتخاب نام سر به مهر برای این فیلم دارای ایهام است که هم اشاره به نماز خواندن دارد و هم اشاره به این رازی است که تا آخر فیلم سر به مهر باقی می‌ماند و … . فیلم سینمایی سر به مهر به کارگردانی هادی مقدم دوست و نویسندگی حمید نعمت الله و هادی مقدم دوست در سال 1391 منتشر شد . این فیلم به کارگردانی هادی مقدم دوست در دومین جایزه گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان فیلم شایسته تقدیر انتخاب شد .

سایر عوامل : مشاور کارگردان: حمید نعمت اله، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، تدوین و صداگذاری: خشایار موحدیان، سودابه سعید نیا، صدابردار: فرشید احمدی، مدیر تولید: سید حسین یعقوبی دستیار تهیه کننده: سعید پروینی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: سعید نقد زاده، طراح صحنه: محمدرضا میرزا محمدی طراح لباس: مهرناز اکبری، طراح گریم: اعظم بیات، منشی صحنه: هدیه نصیری، عکاس: امیرحسین شجاعی موسیقی: مانی منادی زاده، مدیر تدارکات: مهدی آقایی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا .

 

 

مشخصات فیلم سینمایی سر به مهر :

– ژانر : اجتماعی

– کارگردان : هادی مقدم دوست

– تهیه کننده : محمدرضا شفیعی

– نویسنده : حمید نعمت الله, هادی مقدم دوست

– محصول کشور : ایران

– تاریخ پخش : 1391

– مدت زمان : 92دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : لیلا حاتمی, آرش مجیدی, خاطره اسدی, سمیرا مسلمی, شیرین زنگنه و …

– کیفیت نمایش : 480p – 720p – 1080p

– فرمت فایل : MKV

– لینک مرتبط : Wikipedia

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *