دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی شاباش با 4 کیفیت

فیلم سینمایی شاباش به کارگردانی حامد کلاهداری در سال 1391 ساخته شده است و در تاریخ 22 دی 1395 در سینماهای ایران اکران شده است . نقش اصلی این فیلم سینمایی اکبر عبدی می باشد که در نقش حاج احمد عباچی ایفای نقش کرده است و می خواهد پول پیش خانه اش را در عروسی خواهرزاده اش شاباش بدهد . بازیگران فیلم سینمایی شاباش را علاوه بر اکبر عبدی ، کامبیز دیرباز ، سارا خوئینی‌ها ، مرجانه گلچین ، رضا رویگری ، روح‌الله کمانی ، حسن صاحب ابرغانی ، الیزابت امینی ، زهره حمیدی ، کامران فیوضات ، اعظم مالکی را تشکیل می دهند . فیلم شاباش یک فیلم بسیار زیبا در ژانر کمدی می باشد که در زمان 90 دقیقه عرضه شده است و پیشنهاد میکنیم به هیچ عنوان این فیلم سینمایی رو از دست ندهید .

مشخصات فیلم سینمایی نفس :

– ژانر : کمدی ، طنز

– کارگردان : حامد کلاهداری

– نویسنده : داود خیام

– تهیه کننده : حسن حبیبی خلیفه لو

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1391

– تاریخ اکران : 22 دی 1395

– مدت زمان : 90 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : اکبر عبدی ، کامبیز دیرباز ، سارا خوئینی‌ها ، مرجانه گلچین ، رضا رویگری ، روح‌الله کمانی ، حسن صاحب ابرغانی ، الیزابت امینی ، زهره حمیدی ، کامران فیوضات ، اعظم مالکی

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p & 360p

– فرمت فایل : MKV

 

دانلود فیلم سینمایی شاباش

  • 2 replies
    1. رزیتا says:

      سلام فیلم هایی خوبی گذاشتید…فیلم قصه ها کی لینک دانلود رایگانش رو میزارید؟؟؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *