دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی شاید عشق نبود با 4 کیفیت

داستان فیلم درباره عروسک فروشی است که در پارک، ماجراهایی که بر سر دوست سینماگرش آمده‌ است را برای دختر جوانی بازگو می‌ کند . دختر جوان که از عوامل فیلمی است که در آن‌ سوی پارک مشغول فیلم‌ برداری آن هستند، در انتها به هویت مرد عروسک فروش پی می‌برد و … . از بازیگران این فیلم می توان به سعید ابراهیمی‌فر، پانته آ بهرام، سعید پورصمیمی، نیکی کریمی، مهتاب کرامتی، هنگامه قاضيانی، حسن پورشیرازی، مهدی احمدی، لاله اسکندری، سحر ذکریا، حمید رفیعی ،سیروس همتی، سیامک انصاری، محسن شریفی، سیاوش درخشی، پوریا آذربایجانی، هوشنگ مرادی کرمانی، قربان نجفی، سمانه وفایی و پدرام شریفی اشاره کرد . فیلم سینمایی شاید عشق نبود به کارگردانی و نویسندگی سعید ابراهیمی فر و کارگردانی آرش سجادی حسینی و علی گلبهاران در سال 1397 منتشر شد .

سایر عوامل : نویسنده فیلم‌نامه: سعید ابراهیمی فر – مدیر فیلم‌برداری: همایون پای ور – صدابرداران: مهران ملکوتی، محمد صالحی – تدوین: سعید یاسی پور، عليرضا رضايی – مشاور کارگردان: شهرام مکری – مجری طرح: سعيد حقانی .

 

shayad eshgh nabood - Screen

 

مشخصات فیلم سینمایی شاید عشق نبود :

– ژانر : اجتماعی

– کارگردان : سعید ابراهیمی فر

– نویسنده : سعید ابراهیمی فر

– تهیه کنندگان : آرش سجادی حسینی و علی گلبهاران

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1395

– تاریخ انتشار : 1397

– مدت زمان : 80 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : سعید ابراهیمی‌فر، پانته آ بهرام، سعید پورصمیمی، نیکی کریمی، مهتاب کرامتی،

هنگامه قاضيانی، حسن پورشیرازی، مهدی احمدی، لاله اسکندری، سحر ذکریا

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p & 1080hq

– فرمت فایل : MP4

– سایت مرتبط : WikiPedia

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *