دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی فیلم سینمایی لِرد

داستان فیلم سینمایی لِرد بر این قرار است که رضا و همسرش حدیث فارغ‌ التحصیلانی از شهر تهران هستند که با پسرشان در مزرعه‌ ماهی‌ قرمز زندگی می‌کنند . این کسب و کار در دو تالاب بزرگ و کم‌ عمق که توسط آب رودخانه تغذیه می‌شود، انجام می‌گیرد. یک روز رضا مشاهده می‌کند که چند ماهی مرده به سطح آب آمده‌ اند و با بررسی متوجه شد که همسایه او سد کوچکی در مسیر آب رودخانه ایجاد کرده و مانع از رسیدن آب به تالاب او شده است . هنگامی که رضا تلاش می‌کند تا دروازه‌ سد را باز کند عباس چماق به دست با ماشین از راه می‌ رسد . پس از این دعوا رضا در بازداشتگاه به سر می‌برد و انتظار می‌کشد که هرچه زودتر از این مخمصه خلاص شود. عباس یک مدرک پزشکی قلابی جور کرده که نشان می‌دهد یک بازویش در اثر دعوا شکسته و از مزرعه‌ دار دیه‌ اش را می‌خواهد که رضا استطاعت مالی برای پرداخت آن را ندارد . رضا پیش از این هم برای پرداخت وام بانکی، ماشین همسرش را فروخته است و بارها و بارها به او گفته می‌شود که از همسایه‌ قلدرش معذرت خواهی کند .

سایر توضیحات : فیلم لرد به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد رسول‌ اف می باشد که در سال 1395 ساخت این محصول را به اتمام می رساند . این فیلم ششمین فیلم سینمایی محمد رسول‌ اف است و از تولیدات رسمی سینمای ایران در زمستان 1395 می باشد که با دریافت پروانه ساخت مقابل دوربین رفت . اما از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر کنار گذاشته شد . فیلم لرد برنده بخش نوعی نگاه هفتادمین جشنواره فیلم کن، که دومین بخش مهم این جشنواره به شمار می‌رود، شده است . رضا با دوری جستن از شهر، در مزرعه خود مشغول به کار است. او به همراه خانواده در دامن طبیعت زندگی آرامی دارد. اداره مزرعه با مشکلاتی روبرو شده است. رضا می‌کوشد این مشکلات را با دوری از زنجیره روابط فاسد محلی پشت سر بگذارد.

مشخصات  فیلم سینمایی لِرد :

– ژانر : درام , اجتماعی

– کارگردان : محمد رسول اف

– نویسنده : محمد رسول اف

– تهیه کننده : محمد رسول اف

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1395

– تاریخ اکران : 25 اردیبهشت 1396

– مدت زمان : 117 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : رضا اخلاقی راد، سودابه بیضایی، نسیم ادبی، میثاق زارع، زینب شعبانی، ژیلا شاهی، مهدی مهربان، مجید پتکی، باقر یکتا و …

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : IMDB

 

 

 فیلم سینمایی لِرد

  • 2 replies
    1. فاضل says:

      جناب آقایان مدیر لطفا مثل سایتهای دیگه سایتتون را خراب نکنید
      عناوین که هنوز منتشر نشده و لینک دانلودش تو سایت نیست قرار ندهید آخه یعنی چی ” لینک دانلود بزدودی”
      خوب نزارید هر وقت اومد قرار میدهید دیگه
      سایت خوبی دارین خرابش نکنید لطفا

      پاسخ دادن
      • Saeed Safaee says:

        دوست عزیز ما برای ( دانلود ) نزدیم که ، معرفی این فیلم رو گذاشتیم همونطور میبینید تو عنوان هم خورده .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *