دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی ماجرای نیمروز با 4 کیفیت مختلف

داستان فیلم سینمایی ماجرای نیمروز به سال‌های اخیر و ترورهای سال 1360 به دست گروه مجاهدین خلق می‌پردازد . تمامی این درگیری ها پس از برکنار کردن ابوالحسن بنی‌صدر بعنوان رئیس جمهور توسط مجلس شدت می‌گیرد. گروهک‌های ضد حکومت مانند مجاهدین دست به ترورهای موفق و ناموفق مقامات ارشد حکومت می‌ زند و از سوی دیگر اطلاعات سپاه و سازمان اطلاعات کشور با همکاری هم درصدد دستگیری اعضای گروه مجاهدین خلق می باشند . در این میان روابط سابق بین یکی از اعضای سپاه و زنی از اعضای مجاهدین خلق که در گذشته در دانشگاه همکلاسی بودند رخ می دهد . بازی ها نقطه قوت فیلم هستند. امینی که کار انتخاب بازیگر را هم به عهده داشته، بازیگران را به شکل هوشمندانه ای انتخاب کرده است. ما با توجه به چهره ها مدام در حال قضاوت کردن و گول خوردن هستیم. اینکه چه کسی خائن است سوالی ست که مخاطب مدام از خود می پرسد و در بین شخصیت های فیلم دنبال خائن می گردد و مدام فریب می خورد.

فیلم ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان و نویسندگی محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی و همچنین تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصولی در سال 1395 است. این فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد. همچنین بهزاد جعفری طادی برنده سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس شده است. ماجرای نیمروز در تاریخ 25 اسفند 1395 در سینماهای ایران اکران شده است و موضوع این فیلم به ترور های سال 1360 و اتفاقات در دوران ریاست جمهوری ابوالحسن بنی صدر برمی گردد. فیلم سینمایی ماجرای نیمروز به‌شدت از موقعیت‌هایی با پتانسیل احساسی شدن دوری می‌کند. داستان‌پردازی خشک و بافاصله انجام شده است و این خودداری ازعاطفی شدن به شکلی یکدست در کلیت فیلم دیده می‌شود.

مشخصات فیلم سینمایی ماجرای نیمروز :

– ژانر : درام، هیجان‌انگیز

– کارگردان : محمدحسین مهدویان

– نویسندگان : محمدحسین مهدویان، ابراهیم امینی

– تهیه کننده : سید محمود رضوی

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1395

– تاریخ اکران : 25 اسفند 1395

– مدت زمان : 110 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : جواد عزتی، احمد مهران‌فر، مهرداد صدیقیان، لیندا کیانی، هادی حجازی‌فر، حسین مهری، مهدی پاکدل، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی و …

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

 

شما از این پس می توانید فیلم های سینمایی مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

فیلم سینمایی ماجرای نیمروز

  • 7 replies
    1. کیان says:

      باسلام
      بعد از دانلود فیلم 2 گیگابایتی خطای عدم درستی رمز فایل زیپ داده می شود.
      لطفا بررسی نمایید.
      با تشکر

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        رمز رو درست وارد می کنید ؟
        احتمال داره فایل ناقص دانلود شده باشه ، چون در اینصورت هم اروری که میده میگه رمز اشتباهه

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *