دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی نازلی با 4 کیفیت

داستان فیلم نازلی روایت شیرینی از یک روستای دلگرم و یک عشق دیرینه و اتفاقات کهنه است که با برگشت نازلی به باغ پدری اش، دوباره باعث تازه کردن عشق قدیمی اش و اتفاقاتی نو می شود و … . این فیلم در حال و هوای روستایی در فصل زمستان ضبط گردیده است . از ستارگان و بازیگران این فیلم سینمایی می توان به لیلا اوتادی، امین زندگانی، مهران رجبی، قاسم زارع، رحیم نوروزی، داریوش سلیمی، عزت الله جامعی، مرتضی کاظمی و با معرفى مهدى رضایى اشاره کرد . این فیلم به کارگردانی محمود معظمی و نویسندگی سولماز فرخ منش در تاریخ  1395 منتشر شد .

سایر عوامل فیلم : نویسنده فیلم نامه : سولماز فرخ منش، مدیر تولید و مالی: هاشم بابا، تصویر برداری: حسن اسدی، گریم: محسن ملکی، صدابردار: حمید یارند پور، صحنه و لباس: همایون فربد، برنامه ریز: امیر جاوید نیک، تدوین: آرش خزایی، مجری طرح: محمد شهبازی، موسیقی: آرش بادپا، صداگذاری: حسین مافی و مشاور فیلم نامه: شایسته شوشتریان .

 

 

مشخصات فیلم سینمایی نازلی :

– ژانر : اجتماعی

– کارگردان : محمود معظمی

– تهیه کننده : جمشید سهرابی زاده و محمد شهبازی

– نویسنده : سولماز فرخ منش

– محصول کشور : ایران

– تاریخ پخش : 1395

– مدت زمان : 90 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : لیلا اوتادی، امین زندگانی، مهران رجبی، قاسم زارع، رحیم نوروزی، داریوش سلیمی و…

– کیفیت نمایش : 480p – 720p – 1080p – 1080hq

– فرمت فایل : MKV

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *