دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی نقطه کور با 4 کیفیت مختلف

داستان فیلم سینمایی نقطه کور در مورد محمدرضا فروتن به نام خسرو است که به دلیل شغل جوشکاری زیر آب و شرایط کاری خاص خود به شکل مداوم مدت‌ زمانی را دور از خانه و خانواده می‌گذراند . یک روز پس از بازگشت به خانه از پسر کوچک خود می‌شنود که مردی غریبه در خانه آنها حضورداشته است . این مسئله باعث می‌شود خسرو به همسرش ناهید بدگمان شده و درگیری آنها در مهمانی‌ که خواهر و برادرهایشان هم حضور دارند حوادث متعددی را رقم بزند. خسرو 23 روز بر پهنه دریا و به دور از خانواده‌اش گذرانده است. او با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت همراه او بوده وارد خانه‌اش در تهران می‌شود اما تمامی ذهنیت‌ هایش عینیت یافته و قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست.

سایر توضیحات : فیلم نقطه کور به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی گلستانه و نویسندگی احسان بیگلری محصول سال 1394 است . این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 96 پذیرفته شده است . نقطه کور سومین فیلم سینمایی مهدی گلستانه به‌حساب می‌ آید. دو فیلم اول ازجمله آثاری بودند که معمولاً توجه خاصی را به خود جلب نمی‌کنند و نه در بین مخاطبین به‌ عنوان اثری سرگرم‌ کننده مطرح می‌شوند و نه در نظرات و فهرست‌های منتقدین جایی را به خود اختصاص می‌دهند. فیلم سوم گلستانه هم تا حدی همین ویژگی‌ها را با خود به همراه دارد با این تفاوت که این بار حضور در فضای جدی‌ تر و حداقل ورود ظاهری به مسائل بحرانی زندگی یک خانواده مسئولیت او را بیشتر کرده و نگاه‌ها را کمی جدی‌ تر به سمت فیلم معطوف کرده است.

مشخصات فیلم سینمایی نقطه کور :

– ژانر : درام

– کارگردان : مهدی گلستانه

– نویسنده : احسان بیگلری، پریسا هاشم پور

– تهیه کننده : مهدی گلستانه

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1394

– تاریخ اکران : 6 اردیبهشت 1396

– مدت زمان : 105 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، خاطره اسدی، مریم بوبانی، نیکی مظفری، علیرضا زمانی نسب، سید احمد محمدی، سارا ربیعی و …

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

 

فیلم سینمایی نقطه کور

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *