دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی وای آمپول

وای آمپول درباره خانواده آمپول‌ چی می باشد که تولید کننده آمپول هستند . آنها با وحشت فرزندان‌ شان از آمپول مواجه می‌ شوند ولی در نهایت ورزش فوتبال و انتخاب برای رده‌ های قهرمانی به کمک فرزندان‌ شان می‌ آید و … . از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی می توان به هوشنگ حریر چیان، شهرام قائدی، علی صادقی، رضا شفیعی جم، حدیث فولادوند، سارا روستاپور، مسعود غزنچای، محسن روشن، سعید کاظم زاده، پارسیا شکوری، ژیار محمدزاده، سارینا صانع پرور، ملیسا ابراهیمی اشاره کرد . فیلم سینمایی وای آمپول به کارگردانی رضا محمودزاده، نویسندگی علیرضا محمودزاده و تهیه کنندگی داریوش باباییان در سال 1396 ساخته و در سال 1397 اکران شد . به گفته ی داریوش باباییان، وای آمپول، یک فیلم سالم و خانوادگی است که برای همه رده های سنی مناسب است و به عنوان تهیه کننده، توصیه می‌ کنم خانواده‌ ها حتما آن را ببینند. او همچنین افزود: قصه روان این اثر و بازی‌ های باورپذیر در کنار کارگردانی خوب، از دیگر علت‌ های استقبال از این فیلم سینمایی کمدی است که امیدواریم با همین روند پیش برود تا توانسته باشیم به مردم، به عنوان مخاطبان اصلی احترام بگذاریم .

سایر عوامل: نویسنده: علیرضا محمودزاده – مدیر فیلمبرداری: نوید مهیمنیان – طراح صحنه و لباس: حمیده رسولی – صدابردار: هادی معنوی پور – موسیقی: علی منصوری – گریم: رضا سعیدی – مدیر تولید: اسماعیل کردی .

 

 

مشخصات فیلم سینمایی وای آمپول :

– ژانر : کمدی

– کارگردان : رضا محمودزاده

– نویسنده : علیرضا محمودزاده

– تهیه کننده : داریوش باباییان

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1396

– تاریخ انتشار : 1398

– مدت زمان : 90 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : هوشنگ حریر چیان، شهرام قائدی، علی صادقی، رضا شفیعی جم، حدیث فولادوند،

سارا روستاپور، مسعود غزنچای، محسن روشن، سعید کاظم زاده، پارسیا شکوری، ژیار محمدزاده،

سارینا صانع پرور، ملیسا ابراهیمی

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *