دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی کارگر ساده نیازمندیم با 4 کیفیت

شخصیت‌ های هر کدام از بازیگران فیلم سینمایی کارگر ساده نیازمندیم گره ای متفاوت را با خود به متن آورده‌اند و تعدد آنها باعث شده با فیلمی خوش ریتم مواجه شویم . داستان این فیلم سینمایی از دو نقطه شروع می‌شود . نقطه اول شرح زندگی خانواده‌ای جنوبی است که برای کار به تهران مهاجرت کرده‌اند . پدر خانواده به نام رحمت فلافل فروشی کوچکی در جنوب شهر دارد و به‌ سختی و توانایی مالی پایین اقتصاد خانواده‌اش را تأمین می‌کند . رحمت برای گسترش کسب‌ و کار مقداری پول نزول کرده تا مغازه کناری را بخرد اما با بالا کشیدن قیمت زمین صاحب مغازه زیر قول و قرارهای خود زده و از فروش صرف نظر می کند . بخش دیگر قصه از شخصیت جهان آغاز می‌شود و متوجه می شویم جهان همان نزول‌ خور درگیر در ماجرای رحمت است . گذشته از این دو نفر سه جوان مهاجر که از کارگرهای جهان و رحمت هستند در جریان کشمکش‌های این دو نفر وارد قصه می‌شوند و هرکدام گره‌هایی را ایجاد می‌کنند که بر پیشروی داستان تأثیر می‌گذارند.

KARGARE SADEH-600x300

سایر توضیحات : رحمت در مغازه خود شاگردی به نام قدم دارد . در این قصه قدم عاشق مونس دختر رحمت است . پس از مرگ رحمت جهان از موقعیت استفاده کرده و از دختر 16 ساله رحمت در ازای طلبش از مادرش خواستگاری می کند . قدم از این بابت عصبانی می شود و اتفاق های عجیبی پشت این داستان وجود دارد . فیلم ظاهر سرحالی دارد و داستان‌هایی که همراه با هر شخصیت وارد ماجرا می‌شوند هرچند دقیقه هیجان را به فیلم تزریق می‌کنند. سبکی که در داستان‌گویی فیلم مشاهده می‌شود باعث شده با یک پی‌رنگ اصلی و محوری مشخص سروکار نداشته باشیم. کارگر ساده نیازمندیم فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی منوچهر هادی و نویسندگی پدرام کریمی محصول سال 1394 است.

مشخصات فیلم سینمایی کارگر ساده نیازمندیم :

– ژانر : درام ، اجتماعی

– کارگردان : منوچهر هادی

– تهیه کننده : منوچهر هادی

– نویسنده : پدرام کریمی

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1394

– تاریخ اکران : 1396

– مدت زمان : 115 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : آتیلا پسیانی، سیامک صفری، بهرام افشاری، یکتا ناصر، سحر قریشی، روژین رحیمی، مهران احمدی، سیروس همتی، مجید اصغری

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های سینمایی مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

کارگر ساده نیازمندیم

  • 4 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *