دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی یک روز بخصوص با 4 کیفیت مختلف

داستان فیلم سینمایی یک روز بخصوص بر این قرار است که حامد باید برای عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابی که در آینده مسیرهای متفاوتی را پیش‌روی او قرار داده است. حامد با گرایش‌های اخلاقی که از او سراغ داریم خلاف تمام عقاید خود عمل کرده و برای جلو انداختن نوبت پیوند قلب خواهرش دست به تقلب می‌زند. خواهرش منیژه حال خوبی ندارد و به این زودی هم نوبت پیوند به او نمی‌رسد. پس‌ از این بدون هیچ مرحلهٔ انتقالی و بدون هیچ روند چالشی دراماتیک حامد را در حال رشوه دادن می‌بینیم . در ادامه نمایش نامه حامد ماشین خود را می‌فروشد و آپارتمان تکمیل‌ نشده‌اش را معامله می‌کند این روایت بخش اصلی فیلم را تشکیل می‌دهند. در حالی‌ که چگونگی جور کردن پول در این موقعیت به‌کل فاقد اهمیت و کارکرد دراماتیک است و عملاً هیچ نقشی در اصل روایت ایفا نمی‌کند .

فیلم سینمایی یک روز بخصوص به کارگردانی و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان و نویسندگی همایون اسعدیان و مجید قیصری محصول سال 1394 است. این فیلم در تاریخ 25 اسفند 1395 در سینماهای ایران اکران شده است. همایون اسعدیان از ابتدای ورودش به سینما فعالیت‌های متنوعی را انجام داده است. از دستیاری گرفته تا فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی و حتی فعالیت‌های مدیریتی سینما در کارنامهٔ او مشاهده می‌شود. به لحاظ زمانی می‌توان دوران کاری اسعدیان را در سه مرحله تعریف کرد.مرحلهٔ اول که سال‌های اولیه فیلم‌سازی‌اش را در برمی‌گیرد با فیلم‌هایی چون نیش، مرد آفتابی و آخر بازی روبه‌رو می‌شویم. مرحلهٔ دوم با ساخت سریال‌های تلویزیون چون اگه بابام زنده بود و راه بی پایان همراه می‌شود. دوران متأخر که فیلم‌های مهم‌تر او را در برمی‌گیرد با کمدی ده رقمی آغاز می‌شود و در ادامه به طلا و مس می‌رسد که به اعتقاد اکثر منتقدین بهترین فیلم همایون اسعدیان و یکی از بهترین آثار سینمای ایران است. موفقیت طلا و مس اسعدیان را در حال و هوای آن فیلم نگه داشت و فیلم بوسیدن روی ماه تلاشی برای ادامهٔ مسیر قبلی بود. بوسیدن روی ماه اگرچه فیلم کاملاً ناموفقی نبود و توانست نظر مخاطبین را جلب کند اما موفقیت طلا و مس در آن تکرار نشد. پس‌ازآن اسعدیان در یک وقفهٔ پنج‌ساله به فعالیت‌های مدیریتی پرداخت و آخرین کار او فیلم یک روز به‌ خصوص این روزها به نمایش گذاشته ‌شده است.

مشخصات فیلم سینمایی یک روز بخصوص :

– ژانر : درام ، اجتماعی

– کارگردان : همایون اسعدیان

– نویسندگان : همایون اسعدیان، مجید قیصری

– تهیه کننده : همایون اسعدیان

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1394

– تاریخ اکران : 25 اسفند 1395

– مدت زمان : 104 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی، پریناز ایزد یار، محسن کیایی، شیرین آقا کاشی، شیرین یزدان بخش با معرفی افسانه کمالی، مجتبی پیرزاده، ایلیا نصر الهی

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های سینمایی مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

فیلم سینمایی یک روز بخصوص

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *