دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی After Earth 2014

After Earth محصول سال 2015 فیلم آمریکایی در ژانر ماجرایی و علمی تخیلی است که توسط استدیو Columbia Pictures ساخته شده است . در زمان آینده تغییرات آب و هوایی و سوانح طبیعی انسان‌ها را مجبور به ترک زمین و زندگی در یک سیاره جدید به نام نوا پرایم نمود. هزار سال پس از این واقعه انسان‌ها درگیر جنگی با موجودات بیگانه‌ای که قصد در تسخیر نوا پرایم داشتند، شدند. سلاح اصلی آن‌ها شکارچیانی بزرگ و چابک اما کور که در واقع شکار خود را با حس و استشمام ترس شناسایی می‌کردند. داستان حول یک ژنرال در سپاه رنجرهای متحده به نام سایفر ریج به همراه پسر نوجوانش کیتای ریج که بسیار علاقه داشت همانند پدرش تبدیل به یک رنجر شود. او بسیار در تمرینات نظامی موفق بود اما به علت عدم آمادگی در امتحان پایانی رد شد. پس از بازگشت پدرش از ماموریت سایفر تصمیم گرفت کیتای را همراه خود ببرد اما سفینهٔ آن‌ها درگیر طوفانی فضایی شده و در سیاره زمین سقوط می‌کند. تمام مسافرین سفینه به غیر از سایفر و کیتای جان خود را از دست داده بودند و سایفر نیز به شدت دچار جراحات و شکستگی شده بود. این چنین شد که کیتای جوان باید حدوداً ۱۰۰ کیلومتر راه را برای یافتن دم سفینه و دستگاه ارسال پیام نجات طی می‌کرد.

دانلود فیلم سینمایی After Earth 2014

 

سایر توضیحات : فیلم After Earth توسط M. Night Shyamalan کارگردانی شده است که وی یک کارگردان و نویسنده آمریکایی-هندی است. او بیشتر به خاطر ساخت فیلم‌های فراطبیعی و ترسناک شهرت دارد. هم چنین او معروف به فیلمبرداری در فیلادلفیا و پنسیلوانیا می‌باشد. او را بارها با کارگردان‌های بزرگی هم چون استیون اسپیلبرگ و آلفرد هیچکاک مقایسه کرده‌اند. نویسندگی این فیلم را نیز Will Smith بر عهده گرفته بود که خود نیز در این فیلم همراه با پسرش Jaden Smith نقش ایفا میکند . از بازیگران ستاره فیلم می توان به Jaden Smith , Will Smith , Zoë Kravitz و Sophie Okonedo اشاره کرد که در فیلم نقش ایفا میکنند. این فیلم با بودجه ساخت 130 میلیون دلار توانست بعد از اکران شدن فروش 243.8 میلیون دلار در کل داشته باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی After Earth 2014

مشخصات دیگر فیلم After Earth 2014 :

– ژانر : اکشن – ماجراجویی – علمی تخیلی

– کارگردان : M. Night Shyamalan

– شرکت سازنده : Columbia Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2014

– مدت زمان : 90 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 0 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

After Earth 2014

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *