دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Allied 2016 + دوبله فارسی

متفقین ، فیلمیست که ماجرای یک مامور اطلاعاتی به نام مکس ویتن را روایت می کند. او در جریان عملیاتی مرگبار در سال ۱۹۴۲ با یکی از مبارزان جنبش مقاومت در افریقای شمالی ملاقات می‌کند و ماجرای آشنایی آن دو از جبهه آلمان تا خیابان‌های لندن ادامه می‌یابد.  او یک زن است بنام ماریان که از حقوق کشور فرانسه در آفریقا حمایت می کند و در این حال با مکس که در حال گذراندن جدیدترین ماموریتش در آفریقا حضور دارد آشنا می شود گذشت زمان، مکس و ماریان به هم علاقمند می شوند. متفقین، فیلمی درباره‌ی جنگ جهانی دوم است که تمام کنش‌های فیلم دور از خط مقدم جنگ رخ می‌دهد. چه در کافه‌ها یا سالن‌های انتظار چه در خیابان‌های بمباران‌شده‌ی لندن، شخصیت‌های داستان با مشکلات و رنج‌هایی مواجه می‌شوند که زندگی دور از درگیری نظامی را تشریح می‌کند. این فیلم یک نمایش دونفره است. بازیگران آن، هر دو بازیگران قابلی هستند و توانایی زیادی در کار با دیالوگ‌های خام و فیلمنامه‌ی نه چندان قوی دارند.

دانلود فیلم سینمایی Allied 2016

سایر توضیحات: فیلم سینمایی Allied 2016 توسط کارگردان با تجربه ی آمریکایی Robert Zemeckis ساخته شده است Graham King تهیه کنندگی آن را برعهده گرفته است. طرح و ساختار آن کاری از Steven Knight می باشد و Brad Pitt فیلنامه ی آن را به رشته ی تحریر درآورده است. موسیقی این فیلم را Alan Silvestri ساخته که سابقه ی کارهایی چون The Mummy Returns، Van Helsing، The Avengers و The Croods را درکارنامه دارد. از بازیگران این مجموعه می توان به Brad Pitt، Marion Cotillard، Jared Harris، Matthew Goode، Lizzy Caplan و Anton Lesser اشاره کرد. این فیلم توسط کمپانی GK Films ساخته شده و حق پخش آن به شرکت Paramount Pictures تعلق دارد. بدون شک فیلم سینمایی متفقین 2016 یکی از بهترین فیلم های سال می باشد که نامزد جایزه اسکار برای بهترین طراحی لباس شده است.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Allied 2016

مشخصات فیلم Allied 2016 :

– ژانر : رمانتیگ هیجان انگیز

– کارگردان : Robert Zemeckis

– نویسنده : Steven Knight

– شرکت سازنده : GK Films

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2016

– مدت زمان : 2 ساعت و 4 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 6 دقیقه و 40 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش :  Web-DL 1080P

– فرمت فایل : MP4

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Allied 2016

به روز رسانی :

1396/01/21 - دوبله فارسی اضافه شد