دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Arrival 2016 + دوبله فارسی

هنگامی که سفینه ای مرموز به سطح زمین می رسد بیگانگان وارد دنیای انسان ها شده و داستان فیلم آغاز می شود . یک تیم ویژه به رهبری یک زبان شناس متخصص Louise Banks از طریق ارتش به مکان رسیدن فضاپیما می رود تا در مورد هدف آنها برای ورود به زمین تحقیق کند . انسان ها در آغاز یک فاجعه جهانی می باشند . موضوع اصلی فیلم ناشناخته نیست و مانند آن را در بسیاری از فیلم ها و سریال های آمریکایی دیده ایم . معقوله ی انسان های فرازمینی به یک افسانه ی قابل باور برای مردمان این کشور تبدیل شده است . در این فیلم سینمایی نیز ما دقیقا نحوه ی ورود این آدم های فضایی را و برخورد آنها با نژاد انسان ها را مشاهده می کنیم . گرچه تاکنون صحت وجود نژادهای دیگر در کهکشان نه تایید و نه تکذیب شده است ولی بدون شک نوع روایت آن در این فیلم بی نظیر می باشد .

دانلود فیلم سینمایی Arrival 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Arrival 2016 در ژانر درام , رمزآلود , علمی تخیلی می باشد که توسط Denis Villeneuve کارگردانی شده است و Eric Heisserer وظیفه ی نویسندگی این اثر را برعهده داشته است . این فیلم از روی کتابی با نام ” داستان زندگی تو ” الهام گرفته شده است . بودجه ساخت فیلم مبلغ قابل توجه 47 میلیون دلار بوده است که توانست در هفته اول اکران در تاریخ 11 نوامبر 2016 فروشی بالغ بر 24 میلیون دلار داشته باشد . سود حاصل از فروش تا 5 دسامبر 2016 مبلغ 73 میلیون دلار تخمین زده شده است . بازیگران معروفی در فیلم “ورود” به ایفای نقش پرداختند که خود باعث اعتبار بخشیدن به فیلم شده است از جمله ستارگان فیلم می توان به Amy Adams , Jeremy Renner و Forest Whitaker اشاره کرد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Arrival 2016

مشخصات فیلم Arrival 2016 :

– ژانر : درام – رمزآلود – علمی و تخیلی

– کارگردان : Denis Villeneuve

– نویسنده : Eric Heisserer

– شرکت سازنده : 21 Laps Entertainment

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2016

– مدت زمان : 116 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 13 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش :  HDCAM

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Arrival 2016

به روز رسانی :

1395/12/14 نسخه دوبله فارسی اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *