دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Babel 2006

Babel محصول سال 2006 فیلم آمریکایی – مکزیکی – فرانسوی است که توسط استدیو های Paramount Vantage آمریکا و Mars Distribution فرانسه ساخته شده است.این فیلم به بیان علت و معلول حوادث کوچک، که مجموع آن یک حادثۀ بزرگ در سطح جهانی می‌شود، می‌پردازد و تأثیر روابط کوچک را بر حادثه‌ای بزرگ که از درون خالی است بیان می‌کند. در این فیلم زندگی چهار خانواده که در چهار گوشه جهان زندگی می کنند بررسی می شود که براساس یک تیراندازی تصادفی به یکدیگر متصل می شوند . Richard و Susan یک زوج توریست هستند که در غم از دست دادن فرزند سومشان به روستایی در حومۀ مراکش سفر می‌کنند که بیشتر با یکدیگر باشند. اما در مراکش دو پسر با اسلحۀ پدرشان اتوبوسی را که آن دو از مسافران آن هستند نشانه می‌روند و سوزان به‌شدت زخمی می‌شود. جریان رسانه‌ای می‌شود و اینترپل در ماجرا دخالت می‌کند و…

دانلود فیلم سینمایی Babel 2006

سایر توضیحات : فیلم Babel توسط Alejandro González Iñárritu کارگردانی شده است که وی کارگردان مکزیکی و اولین کارگردان مکزیکی نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی است. او یکی از موفق‌ترین کارگردانان قرن ۲۱ است. پس از John Ford و Joseph Leo Mankiewicz ، او سوّمین کارگردانی است که دو سال متوالی برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین کارگردانی شد. González این جایزه را در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ برای فیلمهای ”مرد پرنده‌ای” و” بازگشته ” به دست آورد. نویسیندگی این فیلم را نیز Guillermo Arriaga بر عهده داشت . از بازیگران ستاره هم میتوان به  Brad Pitt , Cate Blanchett , Gael García Bernal , Kōji Yakusho , Adriana Barraza و Rinko Kikuchi اشاره کرد که در این نقش ایفا کرده اند . همچنین این فیلم در رشتۀ موسیقی برندۀ جایزۀ اسکار شد . فیلم Babel در 27 اکتبر 2006 در 7 سینما و بعد در 10 نوامبر 2006 در 1.251 سینما به نمایش گذاشته شد که در آمریکای شمالی 34.3 میلیون دلار و در بقیه اکران ها در سطح جعان 101 میلیون دلار و به طور جمع 135.3 میلیون دلار توانست در مقابل 25 میلیون دلار بودجه ساخت خو فروش داشته باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Babel 2006

مشخصات دیگر فیلم Babel 2006 :

– ژانر :  درام

– کارگردان : Alejandro González Iñárritu

– شرکت سازنده : Paramount Vantage و Mars Distribution

– محصول کشور : آمریکا – فرانسه

– تاریخ انتشار : 2006

– مدت زمان : 143 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 7 دقیقه 6 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Babel 2006

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *