دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی 2018 Breaking In + زیرنویس فارسی

داستان این فیلم درباره مادری به نام شان راسل ( Shaun Russell ) است که بعد از مرگ پدرش، با دخترش یاسمن ( Jasmine ) و پسرش گلوور ( Glover ) به خانه ای که در آن بزرگ شده بود می رود . آنها وقتی وارد خانه می شوند، متوجه سیستم امنیتی بسیار قوی ای می شوند که غیرفعال است . گلوور سیستم امنیتی را فعال می کند . چهار دزد در خانه حضور دارند اما شان و فرزندانش از این قضیه خبر ندارند . هنگامی که شان به بیرون از خانه می رود دزد ها گلوور و یاسمن را گروگان می گیرند و دزدی به نام پیتر ( Peter ) شان را داخل جنگل تعقیب می کند جایی که شان موفق می شود دزد را بیهوش کند . شان دزد را می بندد و از بیسیم اش استفاده می کند تا با فرزندانش ارتباط برقرار کند . یکی از دزد ها به شان می گوید که آنها فقط برای گاو صندوق و 4 میلیون دلاری که باور دارند داخلش است، آمده اند . دزد ها می دانند که وقتی تلفن خانه را قطع کردند فقط 90 دقیقه وقت دارند تا وقتی که شرکت امنیتی با پلیس تماس بگیرد، به همین دلیل آنها می خواهند پول را بردارند و سریع بروند . اتفاقاتی می افتد که دزد ها با یکدیگر درگیر می شوند و … . برای ساخت این فیلم 6 میلیون دلار هزینه شد که تا به امروز توانست بیش از 50 میلیون دلار فروش داشته باشد . این فیلم در تاریخ 11 می 2018 به کارگردانی James McTeigue در کشور ایالات متحده آمریکا منتشر شد .

 

Breaking In - Screen

 

مشخصات فیلم سینمایی Breaking In : 

– ژانر : درام، اکشن، جنایی

– کارگردان :  James McTeigue

– نویسندگان :  Ryan Engle , Jaime Primak Sullivan

– ستارگان :   Gabrielle Union, Billy Burke, Richard Cabral

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان : 1 ساعت و 28 دقیقه

– تاریخ انتشار : 11 می 2018

– امتیاز IMDB : نمره 5.1 از 10

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

  • 1 replies
    1. سروش says:

      تقریبا سایتی نیست که فیلم و انیمیشن داشته باشه و من از اونجا دانلود نکرده باشم. ولی به نظرم بهترین سایتی که تا به حال دیدم همین سایت download.ir هست و از وقتی با این سایت آشنا شدم دیگه سراغ سایت های دیگه نمیرم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *