دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Coin Heist 2016

آخرین جایی که شما انتظار دارید تا تیمی از مجرمان پیدا کنید مدرسه ای معتبر در فیلادلفیا می باشد . داستان این فیلم در مورد چهار دانش آموزش نخبه می باشد که سعی دارند با استفاده از هوش بالای خود به بانک فیلادلفیا دستبرد بزنند . آنها تیزبین , باهوش و چالاک بودند که سعی داشتند با انتخاب تیمی مناسب به هدف خود برسند . هر کدام از این چهار نفر انگیزه ای متفاوت برای ارتکاب جرم دارند که می تواند زندگی و سرنوشت آنها را تحت تاثیر قرار دهد . در واقع آنها قصد انجام کاری اشتباه برای دلیلی درست را دارند . داستان فیلم دزدی سکه مخصوص قشر نوجوان می باشد و بدون شک برای این گروه سنی بسیار لذت بخش خواهد بود .

دانلود فیلم سینمایی Coin Heist 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Coin Heist 2016 در ژانر درام می باشد که توسط Emily Hagins کارگردانی و نویسندگی شده است . این کارگردان توانسته داستان فیلم را با توجه به رمانی با همین نام به زیبایی اقتباس کند . روایت فیلم بسیار قوی و حتی در بعضی موارد سرعتی می باشد و اصلا دچار پیچیدگی نمی شود . بازیگران جوان این فیلم توانستند هر آنچه در توان دارند پیاده ساخته و نتیجه کار هم قابل قبول بوده است . فیلم دزدی سکه همانند سری فیلم های Oceans بودجه زیادی نداشته است اما داستان آن جذاب بوده و به زیبایی روایت شده است . Blanche Baker , Peter Benson و Mark Blum از جمله بازیگران جوانی می باشند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند . بدون شک اگر شما هم جز قشر نوجوان می باشید از دیدن آن لذت خواهید برد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Coin Heist 2016

مشخصات فیلم سینمایی Coin Heist 2016 :

– ژانر : درام

– کارگردان : Emily Hagins

– نویسنده : Emily Hagins

– استودیوی سازنده : NETFLIX

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : 28 ثانیه

– تاریخ انتشار : 6 ژانویه 2017

– مدت زمان : 97 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Coin Heist 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *