دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Complete Unknown 2016

Complete Unknown 2016 نام فیلم سینمایی در ژانر درام , رمزآلود , تریلر می باشد که توسط استودیوی Parts and Labor ساخته شده است . مردی به همراه همسر خود برای تکمیل تحصیلات خود به شهر جدید مهاجرت می کند . زمانی که در حال جشن گرفتن شب تولد بودند همه چیز ناگهان تغییر می کند . در واقع داستان این فیلم در مورد تغییر هویت دادن فردی مرموز است . تام شخصیت اصلی این فیلم به همراه همسر خود آلیس می باشد . آنها زندگی زندگی شادی را سپری می کنند تا مرد در شب تولد خود یک زنی را ملاقات می کند که دائما در حال تغییر هویت می باشد . او احساس می کند که این زن را جایی دیده و برای او بسیار آشنا می باشد . تام تصمیم می گیرد تا دنبال این زن برود و از هویت او اطلاع پیدا کند و این مورد می تواند زندگی او را تغییر دهد .

دانلود فیلم سینمایی Complete Unknown 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Complete Unknown 2016 توسط Joshua Marston کارگردانی شده است و Marston به همراه Julian Sheppard وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشتند . Marston کارگردانی جوان ولی با تجربه می باشد و عناوین مختلفی در کارنامه ی هنری خود دارد که می توان به Law & Order و American Crime که هر دو سریال موفقی نیز بودند اشاره کرد . بودجه ی ساخت این فیلم تنها 14 هزار دلار بوده است و در 26 آگوست 2016 به اکران عمومی رسید سود آن از فروش نیز 166 هزار دلار تخمین زده شده است . از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می توان به Erin Darke , Rachel Weisz و Hansel Tan اشاره کرد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Complete Unknown 2016

مشخصات فیلم مستند Complete Unknown 2016 :

– ژانر : درام – رمزآلود – تریلر

– کارگردان : Joshua Marston

– نویسنده : Julian Sheppard , Joshua Marston

– استودیوی سازنده : Parts and Labor

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : 1 دقیقه 42 ثانیه

– تاریخ انتشار : 26 آگوست 2016

– مدت زمان : 91 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Complete Unknown 2016