دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Contraband 2012

Contraband محصول سال 2012 فیلم آمریکایی در ژانر اکشن و مهیج است . این فیلم توسط استدیو Universal Pictures ساخته شده است . Chris Farraday یک قاچاقچی سابق است که در حال حاضر زندگی خوبی با همسر خود Kate و دو پسر خود در شهر New Orleans دارد . Kate یک برادر به نام Andy دارد که بعدا میفهمن که قاچاقچی مواد مختر است و در هنگام بازرسی گمرک ایالات متحده و حفاظت مرزی مجبور می شود مواد مختر ها را به رودخانه Mississippi بیندازد. رئیس Andy گانگستر خطرناکی است که Chris را تهدید می کند که اگر 700 هزار دلار او را نپردازند Andy و خانواده Chris را خواهد کشت  .در این میان Chris مجبور می شود برای نجات خانواده خود به کار سابق خود باز گردد پس آنها مجبور می شوند …

فیلم سینمایی contraband 2012

سایر توضیحات : این فیلم به کارگردانی Baltasar Kormákur ساخته شده است که وی هنرپیشه، کارگردان، و تهیه‌کننده اهل ایسلند است. وی از سال ۱۹۹۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است . نویسنگی این فیلم را نیز Aaron Guzikowski بر عهده داشت. فیلم Contraband بازسازی شده فیلم Reykjavík-Rotterdam 2008 هست که خود Baltasar Kormákur که کارگردانی این فیلم را بر عهد دارد از ستارگان آن فیلم بود است .از بازیگران این فیلم می توان به  Mark Wahlberg( او برای فیلم ”رفتگان” نامزد جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد اسکار گرفت و در آغاز کار حرفه‌ای خود، زمانی که به عنوان نوازنده رپ در گروه مارکی مارک و فرانکی بونچ به شهرت رسید، وی با نام «مارکی مارک»، شهرت یافته بود. ) , Kate Beckinsale , Ben Foster و Giovanni Ribisi اشاره کرد که در فیلم نقش ایفا کرده اند . این فیلم با بودجه 25 میلیون دلار ساخته شده است که بعد از اکران شدن در 13 January  2012 توانست با فروش 96,262,212 دلار به جایگاه خوبی برسد.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Contraband 2012

مشخصات دیگر فیلم Contraband 2012 :

– ژانر : اکشن – مهیج و هیجان آور

– کارگردان : Baltasar Kormákur

– شرکت سازنده : Universal Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2012

– مدت زمان : 111 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 31 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Contraband 2012

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *