دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Cop Out 2010

Cop Out محصول سال 2010 فیلم آمریکایی در ژانر کمدی و پلیسی است که توسط استدیو Warner Bros. Pictures ساخته شده است . کارآگاه کهنه Jimmy Monroe  برای عروسی دخترش به پول نیاز دارد بنابراین تصمیم میگیرد کارت بیس بال خود prized ’52 که کارت با ارزش است را بفروشد . او وقتی می خواست کارت را در فروشگاه بفروشد دزدی می آید و کارت را می دوزد حال Jimmy Monroe همرا با همکار سابقش Paul در جستسجوی آن دزد است تا کارتش را به دست بیاورد ولی تصادفا با گروه گانگستری روبرو می شود که به این نوع کارت های ورزشی وسواس اند و برای جمع کردن آنها به هر کاری دست می زنند. آن دو برای دستگیری این گانگستر ها اول باید از شاهدی به نام Debbie Hodges محافظت کنند تا به آنها کمک کند …

فیلم سینمایی Cop Out 2010

سایر توضیحات : فیلم Cop Out به کارگردانی Kevin Smith ساخته شده است که وی فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، بازیگر و کارگردان آمریکایی است و از فیلم های دیگر او می توان به Jersey Girl , TMNT , BearCity 2: The Proposal و Tusk اشاره کرد در ضمن این اولین فیلم Kevin Smith است که خود نویسنده آن نبوده است. نویسندگی این فیلم را نیز Mark Cullen و Robb Cullen برعهده داشته اند . از بازیگران ستاره ای که در این فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به Bruce Willis , Tracy Morgan , Kevin Pollak , Seann William Scott , Sean Cullen , Jason Lee , Rashida Jones و Adam Brody اشاره کرد . فیلم Cop Out در تاریخ 26 فوریه 2010 به طور رسمی روی پرده رفت و در اولین هفته اکران خود توانست با فروش 18.211.126 در رتبه 2 و پشت فیلم Shutter Island باشد و بعدا در ایالات متحده با فروش 44.875.481 دلار و 7.338.581 دلار در سایر اکران ها در سراسر دنیا توانست به طور کل فروش 55.439.786 دلار در مقابل بودجه ساخت 37 میلیون دلار خود داشته باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Cop Out 2010

مشخصات دیگر فیلم Cop Out 2010 :

– ژانر : کمدی – پلیسی

– کارگردان : Kevin Smith

– شرکت سازنده : Warner Bros. Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2010

– مدت زمان : 107 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 49 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Cop Out 2010

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *