دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Edison 2005 دوبله فارسی

Edison یا Edison Force محصول 2005 فیلم آمریکایی در ژانر مهیج و اکشن است که توسط استدیو های Metro-Goldwyn-Mayer و Nu Image Films ساخته شده است . در فیلم بعد از کشته شدن یک مواد فروش سیاه پوست به هنگام دستگیری توسط پلیس، خبرنگاری جوان به نام Joshua Pollack کشف می‌کند که مرگ وی یک حادثه نبوده و عمداً توسط Vallas ، یکی از اعضای گروه ویژه پلیس شهر Edison معروف به F.R.A.T ، کشته شده است، تحقیقات Joshua و تلاش‌هایش برای افشای خلاف کاری‌های Vallas و همکارانش سبب می‌شود تا خود و دوست دخترش از سوی Lazarf و دیگر اعضای F.R.A.T به شدت دچار مضرب شود، Joshua از Moses Ashford ، سردبیر روزنامه محلی Edison ، تقاضای کمک می‌کند، Ashford  او را به کارآگاه Vallas از امور داخلی معرفی می‌کند، اما شاهدان اصلی ماجرا در زندان کشته می‌شوند و طرح آنها برای به دام انداختن Lazarf و دیگران ناکام می‌ماند، تنها شانس آنها وادار کردن Did به همکاری است، کاری که به نظر می‌رسد چندان هم ساده نیست.

فیلم سینمایی Edisonn 2005

سایر توضیحات : فیلم Edison Force به کارگردانی David J. Burke ساخته شده است که وی یک فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۸۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است و همچنین کارگردان فیلم‌هایی همچون Animal 2005 بوده است. نویسندگی فیلم را نیز خود کارگردان (David J. Burke) بر عهده داشته است . از بازیگرانی که در فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به Morgan Freeman , LL Cool J , Justin Timberlake و Justin Timberlake اشاره کرد . این فیلم در تاریخ 17 سپتامبر 2005 در جشنواره فیلم Toronto  پیش نمایش شده که بعدا در تاریخ 18 جولای 2005 به طور رسمی روی پرده رفت . فیلم Edison Force با بودجه ساخت 25 میلیون دلار توانست بعد از اکران فروش فقط 4.143.414 دلار داشته ولی با گرفتن امتیاز 5.3 از 10 ازطرف منتقدان فیلم از جمله فیلم های طرفدار به شمار می رود.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

مشخصات دیگر فیلم Edison 2005 :

– ژانر : اکشن – مهیج

– کارگردان : David J. Burke

– شرکت سازنده : Metro-Goldwyn-Mayer – Nu Image Films

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2005

– مدت زمان : 99 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 2 دقیقه 11 ثانیه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Edison 2005

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *