دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Fast and Furious 5 2011 دوبله فارسی

Fast and Furious 5 یا Fast and Furious 5: Rio Heist محصول سال 2011 فیلم آمریکایی در ژانر اکشن است که توسط استدیو Universal Pictures ساخته شده است . در این فیلم (Dominic Toretto (Vin Diesel موفق میشود با کمک (Brian O’Conner (Paul Walker از زندان فرار کند و به آمریکای جنوبی وشهر Rio برود, او تصمیم میگیرند تا تعدادی ماشین را سرقت کنند ولی این ماشینها متعلق به Hernan Reyes ریس قاچاقچی مشهور میباشد این قضیه منجر به درگیری آنها با (Hernan Reyes (Joaquim de Almeida میشود از طرفی ماموری به نام  (Luke Hobbs (Dwayne Johnson هم از آمریکا برای دستگیری Toretto  و O’Conner به Rio آمده است ،آنها تصمیم میگیرند تمام پولهای ریس را سرقت کنند اما با نقشه ای زیرکانه ابتدا به یکی از محل های نگهداری پولهای او رفته و پولهای موجود را به آتش میکشند. Hernan Reyes  پس از مطلع شدن از این قضیه تصمیم میگیرد تا تمام پولها را به گاوصندوق اداره پلیس منتقل کند ولی Toretto و O’Conner تصمیم میگیرند با وجود دشواری کار نقشه خود را عملی کنند و …

دانلود فیلم Fast & Furious 5 2011

سایر توضیحات : فیلم Fast & Furious 5 به کارگردانی Justin Lin ساخته شده است که وی یک کارگردان، و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا است. نویسندگی فیلم را نیز Chris Morgan بر عهده گرفته داشت . از بازیگران ستاره ای که در این فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به Vin Diesel , Paul Walker , Jordana Brewster , Tyrese Gibson , Chris Bridges , Matt Schulze , Sung Kang و Dwayne Johnson اشاره کرد . Vin Diesel همچنین از تهیه کننده های فیلم نیز هست که او بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است. از معروف‌ترین فیلم‌های او می‌توان به سری فیلم‌های Fast & Furious ، Triple X اشاره کرد. او هم اکنون به یکی از بزرگان و گران ‌قیمت ‌ترین بازیگران هالیوود مبدل شده ‌است و همچنین مؤسس کمپانی تولیدی One Race Films است. فیلم  Fast & Furious 5  در تاریخ 29 آوریل 2011 در سراسر دنیا اکران شده و با بودجه ساخت 125 میلیون دلار توانست بعد اکران فروش 626.1 میلیون دلار داشته باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Fast and Furious 5 2011

مشخصات دیگر فیلم Fast and Furious 5 :

– ژانر : اکشن

– کارگردان : Justin Lin

– شرکت سازنده : Universal Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2011

– مدت زمان : 130 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 3 دقیقه 7 ثانیه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

Fast and Furious 5