دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Fences 2016

یک بازیکن حرفه ای بیسبال که دوران بازنشستگی خود را می گذراند به عنوان رفتگر اکنون مشغول کار است تا بتواند مخارج خانواده و شرایط سختی که در آن قرار دارد برآید . پسر او به فوتبال علاقه مند است و می خواهد به عنوان بازیکن در تیم دانشگاه خود بازی کند ولی پدرش به شدت با این کار مخالف بوده و همین مسائله باعث به وجود آمدن مشکلات بین او و فرزندش می شود .داستان فیلم در شهری به نام پیتسبرگ و در اواخر 1950 روایت می شود . دقیقا در زمانی که رنگین پوستی یک چالش در آمریکا به شمار می آمد . او قبل از آنکه قانون بیسبال برای افراد سفید و سیاه پوست یکسان باشد در لیگ بیسبال بازی می کرد . اکنون که 53 سال دارد و 18 سال از زندگی خود را با همسرش می گذراند هنوز هم نمی تواند علاقه خود به بیسبال را پنهان کند .

دانلود فیلم سینمایی Fences 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Fences 2016 در ژانر درام می باشد که توسط خود Denzel Washington بازیگر نقش اول این فیلم کارگردانی شده است و August Wilson وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته است . فیلم حصارها سومین تجربه ی پشت دوربین واشنگتن به شمار می رود که بعد از گذشت یک دهه مجدد سکان هدایت فیلمی را عهده دار شده است . بودجه ساخت فیلم مبلغ قابل توجه 24 میلیون دلار بوده است و توانسته تا به این لحظه فروشی 32 میلیون دلار داشته باشد . بازیگران مطرحی همچون Denzel Washington , Viola Davis و Stephen Henderson در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند . اگرچه فیلم سینمایی Fences همانند دیگر عناوین درام از سر و صدای زیادی برخوردار نبود ولی توانسته بسیار موفق عمل کند .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Fences 2016

مشخصات فیلم سینمایی Fences 2016 :

– ژانر : درام

– کارگردان : Denzel Washington

– نویسنده : August Wilson

– استودیوی سازنده : Paramount Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : 0 ثانیه

– تاریخ انتشار : 21 دسامبر 2016

– مدت زمان : 138 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDSCR

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Fences 2016

به روز رسانی :

1395/12/14 - کیفیت BluRay 720p اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *