دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Galveston 2018 + زیرنویس فارسی

داستان این فیلم درباره روی ( Roy ) است، یک قاتل که برای کشتن مردم پول می گیرد . پس از مدتی مشخص می شود که روی سرطان ریه دارد . او پس از نجات یافتن از تله ای که برایش گذاشته بودند، به زادگاهش گَلوِستون ( Galveston ) باز می گردد تا نقشه انتقامش را بکشد . رئیس قبلی روی برای او تله گذاشته بود تا او را دور بزند . در همین حال روی با یک زن به نام راکی ( Rocky ) آشنا می شود که تعدادی خلافکار او را اسیر کرده بودند و ناگهان او را همراه خود می برد . هدف روی این است که در گَلوِستون یک جای امن پیدا کند . روی باید یک راهی پیدا کند تا جلوی رئیسش را بگیرد و نگذارد آنها را تعقیب کند، و باید از دست خلافکارانی که دنبال راکی و خودش هستند نیز، فرار کند اما … .  فیلم سینمایی گَلوِستون 2018 به کارگردانی Mélanie Laurent و نویسندگی Nic Pizzolatto در تاریخ 19 اکتبر 2018 در کشور آمریکا منتشر شد . از ستارگان این فیلم می توان به Ben Foster, Jeffrey Grover, Christopher Amitrano اشاره کرد .

* این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است *

Galveston 2018 - Screen

 

مشخصات فیلم سینمایی Galveston 2018 :

– ژانر : اکشن – جنایی – درام

– کارگردان : Mélanie Laurent

– نویسندگان : Nic Pizzolatto

– استودیوهای سازنده : Jean Doumanian Productions,Low Spark Films

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 19 اکتبر 2018

– ستارگان : Ben Foster, Jeffrey Grover, Christopher Amitrano

– مدت زمان : 1 ساعت و 33 دقیقه

– مدت زمان سانسور : 3 دقیقه

– کیفیت نمایش : 720p و 1080p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

 

After escaping a set up, Roy, a hitman diagnosed with terminal lung cancer, returns to his hometown of Galveston where he plans his revenge. Roy is a heavy-drinking criminal enforcer and mob hit man whose boss set him up in a double-cross scheme. After killing his would-be assassins before they could kill him, Roy discovers Rocky, a young woman being held captive, and reluctantly takes her with him on his escape. Determined to find safety and sanctuary in Galveston, Roy must find a way to stop his boss from pursuing them while trying to outrun the demons from his and Rocky’s pasts.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *