دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Gravity 2013 دوبله فارسی

Gravity محصول سال 2013 فیلم بریتانیایی – آمریکایی در ژانر علمی – تخیلی است که توسط استدیو Warner Bros. Pictures ساخته شده است . یک مهندس پزشکی ناسا به نام Dr. Ryan Stone در اولین سفر خود به خارج از کره زمین، به همراه فضانورد باتجربه  Matt Kowalski، دو نفر از اعضای یک تیم ۵ نفره از فضانوردان آمریکایی هستند که ماموریت آنها تعمیر تلسکوپ هابل می‌باشد. در حین یکی از راهپیمایی‌های فضایی، پیغام اضطراری مبنی بر انهدام یکی از ماهواره‌های جاسوسی روسیه و پراکنده شدن تکه‌های بدنه آن در فضا و برخورد آنها با سایر ماهواره‌های موجود در جو زمین به آنها مخابره می‌شود. پیغام دستوری مبنی بر دور شدن فضاپیما در اسرع وقت از آن محل است ولی به دلیل سرعت بسیار زیاد ترکش‌های انفجار، زمان زیادی برای فرار از صحنه باقی نمی‌ماند و هجوم ترکش‌ها منجر به انهدام فضاپیمای آمریکایی و کشته‌شدن سه فضانورد دیگر می‌شود. از این تیم تنها Ryan Stone و Matt Kowalski که زنده مانده‌اند، سعی می‌کنند به هر نحو ممکن جان خود را نجات دهند؛ این در حالی است که ذخیره اکسیژن لباس فضایی Stone در حال تمام شدن است…

دانلود فیلم سینمایی Gravity 2013

سایر توضیحات : فیلم Gravity توسط Alfonso Cuarón کارگردانی شده است که وی کارگردان، نویسنده، تهیه‌کننده و تدوین‌گر سینما است. وی را عمدتاً برای فیلم‌هایی چون یک a little princess ۱۹۹۵ ،Harry Potter and the Prisoner of Azkaban ۲۰۰۴ ،Children of Men ۲۰۰۶ و Gravity می‌شناسند. بسیار از آثار وی هم مورد توجه مخاطبین قرار گرفت و هم منتقدین. وی تاکنون ۶ بار نامزد دریافت جایزه اسکار در عناوین مختلف شده که از آخرین آنها، برنده شدن اسکار بهترین تدوین و بهترین کارگردانی، جایزه گلدن گلوب بهترین کارگردانی و یک جایزه بفتا برای فیلم جاذبه باشند. نویسندگی فیلم را نیز خود کارگردان Alfonso Cuarón و پسرش Jonás Cuarón  بر عهده داشته اند . از بازیگرانی که در این فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به Sandra Bullock و George Clooney اشاره کرد . فیلم Gravity با بودجه ساخت 105 میلیون دلار توانست بعد از اکران شدن فروش فوق العاده 723.2 میلیون دلار داشته باشند .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Gravity 2013

مشخصات دیگر فیلم Gravity 2013 :

– ژانر : علمی تخیلی

– کارگردان : Alfonso Cuarón

– شرکت سازنده : Warner Bros. Pictures

– محصول کشور : آمریکا – بریتانیا

– تاریخ انتشار : 2013

– مدت زمان : 91 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 8 دقیقه 13 ثانیه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Gravity 2013

  • 2 replies
    1. امیرحسین says:

      با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما. خواستم از اینکه فیلم رو سانسور شده قرار میدیدتشکر کنم و میدونم که زحمتش بیشتر از اینه که مثل خیلی از سایت ها بدون سانسور بذارید. همچنین ممنونم بابت انواع خدماتی که سایت شما در اختیار ما گذاشته و به جرأت می تونم بگم در این مدت نسبتا کوتاهی که اومدید واقعا جزو سایت های مطرحی شدید که من اکثرا برای دانلود برنامه ها و… به اونا سر میزنم حتی فکر کنم گاها شده چیز هایی رو که دنبالشون بودم فقط سایت شما یا تعداد کمی از سایت های دیگه ( که فکر کنم متفرقه هم بودن) داشتن و بابت اینکه اینقدر خدمات عالی و به روزی رو در اختیارمون میذارید واااااااااقعا ممنونم (:. یه پیشنهادی هم داشتم اونم اینه که قالب سایتتون قشنگه ولی یکم داره تکراری میشه اگه یه ذره تغییری توش داده بشه که دیگه واقعا عالی میشه. ممنونم از همه ی زحماتتون امیدوارم روز به روز بیشتر از اینی که هستید پیشرفت کنید. خدانگهدار.

      پاسخ دادن
      • Nima says:

        سلام
        مرسی دوست عزیز واقعا لطف دارید ، در رابطه با قالب هم با تیم طراحی صحبت می کنیم تا ببینیم چه می شود کرد .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *