دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Hereditary 2018 دوبله فارسی

فیلم سینمایی Hereditary 2018 ، فیلمی ترسناک و رازآلود محصول سال ۲۰۱۸ کشور آمریکا می‎باشد. خلاصه داستان این فیلم از این قرار است که الن ، بزرگ خانواده‌ی گراهام ، فوت کرده و فرزند خانواده شروع به باز کردن راز‌های پنهان ، مرموز و وحشتناک خاندان خود می‌کند. هر چقدر که او راز‌های پنهان خاندان خود را کشف می‌نماید ، به همان اندازه نیز خود را در حالی پیدا کرده که می‎خواهد از سرنوشت شوم خود که به ارث برده است ، پیشی بگیر و در این راه با چالش ها و ماجراهای هیجان انگیز و ترسناکی مواجه می شود که برای رهایی از آن ها و پشت سر گذاشتنشان باید تمام تلاش خودش را بکار بگیرد. قطعا این فیلم از بهترین های ژانر وحشت در سال 2018 می باشد و توانسته است مورد توجه علاقمندان قرار بگیرد و نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند. قطعا شما از دیدن فیلم سینمایی موروثی با دوبله ای حرفه ای لذت خواهید برد. این فیلم سینمایی با هزینه ای 10 میلیون دلاری ساخته شده است و توانست 80 میلیون دلار در گیشه سینما فروش داشته باشد.

دانلود فیلم سینمایی Hereditary 2018

سایر توضیحات: «موروثی» فیلمی ترسناک، رازآلود و درام محصول سال ۲۰۱۸ آمریکا به کارگردانی «اری استر» است. بازیگرانی چون «میلی شپیرو»، «الکس ولف»، «تونی کولت»، «گابریل برن»، «آن دود» و «ملری بچتل» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم «موروثی» نخستین بار در جشنواره فیلم سان دنس ۲۰۱۸ به نمایش درآمد و مورد تحسین منتقدین واقع شد. تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را Kevin Frakes برعهده داشته است و موسیقی آن را موسیقی دان با تجربه یعنی Colin Stetson ساخته است. سینمایی Hereditary 2018 توسط کمپانی A24 تولید شده است و حق پخش آن نیز به همین شرکت تعلق دارد.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

Hereditary.2018.dub.4.4.www.Download.ir

مشخصات فیلم سینمایی Hereditary 2018:

– ژانر : درام – ترسناک – رازآلود

– کارگردان : Ari Aster

– استودیوی سازنده : A24

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 8 جوئن 2018

– مدت زمان : 2 ساعت و 7 دقیقه

– مدت زمان سانسور : 1 دقیقه و 20 ثانیه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : BluRay 1080p

– فرمت فایل : MP4

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Hereditary 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *