دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی I Daniel Blake 2016

یک نجار 59 ساله دوران نقاهت بعد از حمله قلبی را تجربه می کند . او به صورت کاملا اتفاقی با یک مادر مجرد به همراه دو فرزندش آشنا می شود . او در شهر نیوکاسل در کشور انگلیس زندگی می کند . شهری در شمال شرقی این کشور که یکی از زیباترین شهرها به شمار می رود . ریکاوری او بعد از حمله به صورت کامل نبوده و متخصص قلب اعتقاد دارد که قلب دنیل هیچ وقت به صورت کامل کار نکند . دنیل اقدام به گرفتن غرامت از بیمه کرده و قصد دریافت مستمری دارند . اما بروکراسی پیش روی قهرمان فیلم دریافت این مستمری را تا حد زیادی به تاخیر می اندازد . از طرفی او اوقات فراغت خود را با بچه های مادری که با او آشنا شده می گذراند .

دانلود فیلم سینمایی I Daniel Blake 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی I Daniel Blake 2016 در ژانر درام می باشد که توسط Ken Loach کارگردانی شده است و Paul Laverty وظیفه ی نوینسدگی آن را برعهده داشته است . Loach که کارگردانی مسن و قدیمی می باشد تا به حال کارهای بسیاری را در کارنامه ی خود داشته است که می توان از Sweet Sixteen و The Navigators به عنوان معروف ترین آنها اشاره کرد . این فیلم توانست نخل طلای جشنواره فیلم کن 2016 را نیز کسب کند و همچنین کاندیدای جایزه در بخش های مختلفی نیز بوده است . Dave Johns , Hayley Squires و Sharon Percy از جمله بازیگرانی که در فیلم من دنیل بلیک هستم به ایفای نقش پرداختند . این فیلم در 21 اکتبر 2016 منتشر شد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی I Daniel Blake 2016

مشخصات فیلم سینمایی I Daniel Blake 2016 :

– ژانر : درام

– کارگردان : Ken Loach

– نویسنده : Paul Laverty

– استودیوی سازنده : Sixteen Films

– محصول کشور : انگلیس – فرانسه – بلژیک

– مدت زمان سانسور : 10 ثانیه

– تاریخ انتشار : 21 اکتبر 2016

– مدت زمان : 100 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : HDRip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

I Daniel Blake 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *