دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Krisha 2016

کریشا پس از 10 سال دوری از خانواده ی خود در روز مراسم مخصوص Thanksgiving یا شکرگزاری نزد خانواده ی خود باز می گردد . اما در این راه ممکن است شیاطین گذشته مانع او شوند و جشنش را خراب کنند . شخصیت کریشا همانند پیرزن های هیپی دهه 60 میلادی می باشد . اینکه این پیرزن بعد از گذشت این مدت برای آنکه شام شکرگزاری را آماده کرده و در کنار خانواده ی خود باشد تن به بازگشت داده است تنها یک دلیل دارد و آن هم تجدید دیدار با افرادی می باشد که با او خاطره دارند و برایشان مهم است . داستان فیلم نکات آموزنده ی زیادی دارد شاید مهمترین نکته که با دیدن این فیلم به ما یادآور می شود زمانی که از زمین مسابقه بیرون رفتید دیگر نمی توانید خیلی ساده به آن بازگردید .

دانلود فیلم سینمایی Krisha 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Krisha 2016 در ژانر کمدی , درام می باشد که توسط Trey Edward Shults کارگردانی و نویسندگی شده است . شولتز که کارگردانی جوان به شمار می رود اولین کار خود را تنها با سپری کردن 9 روز در خانه ی پدری خود ساخته است و نتیجه این فیلمی شده است که ما دیدیم . تاکید این کارگردان بر روی راز و رمزهای خانواده و تاحدودی داستان مخربی می باشد که می تواند خانواده را تحت تاثیر خود قرار دهد . بودجه ی ساخت فیلم تنها 10 هزار دلار بوده و بازیگران آن اعم از Krisha Fairchild , Alex Dobrenko و Robyn Fairchild از اقوام کارگردان به شمار می روند و تخصص بازیگری به صورت حرفه ای نداشته اند .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Krisha 2016

مشخصات فیلم سینمایی Krisha 2016 :

– ژانر : درام – کمدی

– کارگردان : Trey Edward Shults

– نویسنده : Trey Edward Shults

– استودیوی سازنده : Hoody Boy Productions

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : 10 ثانیه

– تاریخ انتشار : 18 مارچ 2016

– مدت زمان : 83 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Krisha 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *