دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی (Mile 22 (2018 + زیرنویس فارسی

در این فیلم سینمایی مارک والبرگ ( Mark Wahlberg ) در نقش جیمز سیلوا ( james silva ) هنز نمایی می کند . او یکی از ارزشمند ترین نیرو های سی آی ای ( CIA ) به حساب می آید . در ابتدای فیلم جیمز و افراد گروهش به یک خانه که مربوط به خلافکاران روسیه ای است حمله می کنند، پس از 16 ماه یک مامور پلیس به نام لی نور ( Li Noor ) جلوی سفارت آمریکا تسلیم می شود و یک هارد به آنها می دهد که اطلاعات بسیار مهمی در آن وجود دارد اما هارد رمزگذاری شده است و اطلاعات به صورت خودکار درحال پاک شدن هستند . لی از آنها می خواهد تا او را از کشور خارج کنند تا رمز هارد را به آنها بدهد . آنها قبول می کنند اما … . فیلم سینمایی 22 مایل (Mile 22 (2018 در تاریخ 17 آگوست 2018 در کشور ایالات متحده آمریکا منتشر شد . از ستارگان و بازیگران این فیلم سینمایی می توان به  Mark Wahlberg, Lauren Cohan, Iko Uwais, John Malkovich, Ronda Rousey, Carlo Alban, Natasha Goubskaya, Chae-rin Lee اشاره کرد . برای ساخت این فیلم سینمایی بین 35 تا 60 میلیون دلار هزینه شد و تا به امروز 64.7 میلیون دلار فروش داشته است .

 

Mile 22 - Screen

 

مشخصات فیلم سینمایی (Mile 22 (2018 :

– ژانر : اکشن – ماجرایی – جنایی

– کارگردان : Peter Berg

– نویسندگان :  Lea Carpenter, Graham Roland

– استودیو های سازنده : STX Entertainment,Huayi Brothers Pictures,Aperture Media Partners

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 17 آگوست 2018

– ستارگان : Mark Wahlberg, Lauren Cohan, Iko Uwais

– مدت زمان : 1 ساعت و 34 دقیقه

– مدت زمان سانسور : 0 ثانیه

– کیفیت نمایش : 720p و 1080p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

 

In a visceral modern thriller from the director of Lone Survivor, Mark Wahlberg stars as James Silva, an operative of the CIA’s most highly-prized and least-understood unit. Aided by a top-secret tactical command team, Silva must retrieve and transport an asset who holds life-threatening information to Mile 22 for extraction before the enemy closes in.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *